تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 21:18
کد خبر : 89780

جدیدترین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان

جدیدترین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش درباره جدیدترین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به بیان توضیحاتی پرداخت. وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رفع مشکلات بیمه و رفاهیات نیروی آموزش و پرورش در دست پیگیری و اقدام است، اظهارکرد: در بودجه امسال قدرت مانور ما بیشتر شده هرچند نتوانستیم به واسطه افزایش و پرداخت حقوق‌ها، سرانه

وزیر آموزش و پرورش درباره جدیدترین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به بیان توضیحاتی پرداخت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رفع مشکلات بیمه و رفاهیات نیروی آموزش و پرورش در دست پیگیری و اقدام است، اظهارکرد: در بودجه امسال قدرت مانور ما بیشتر شده هرچند نتوانستیم به واسطه افزایش و پرداخت حقوق‌ها، سرانه را پرداخت کنیم، در حالیکه سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان سرانه پرداخت کردیم.

وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان

نوری همچنین درباره اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان هنوز وقت دارد و از ۳۱ شهریور آغاز شده است و دولت و مجلس برای اجرای این طرح همگام هستند و این اطمینان خاطر را به معلمان می‌دهیم که طرح به خوبی اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت پای کار است و اتفاقات خوبی در این حوزه روی داده است، افزود: با همت دولت و مجلس و همراهی شورای نگهبان طرح رتبه‌بندی معلمان به خوبی درحال اجراست به نحوی که در حکم اول این طرح ابتدا پنج هزار میلیارد تومان بود که درحال‌حاضر به ۳۸ هزار میلیارد تومان برای ۱.۵ سال رسیده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا،  نوری همچنین به توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: در ساخت‌وسازها از محل سفرهای استانی دولت ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان علاوه بر بودجه‌ای که داشتیم به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است و در بخش خیرین نیز اعتباراتی خوبی گذاشتیم که نوید موفقیت‌ها و انجام کارهای بزرگی را در این حوزه می‌دهد.

به گفته وی، روند سریع مهاجرت، رشد جمعیت، فرسودگی مدارس و دیگر موارد اجازه نمی‌دهد به درستی به ساخت‌وساز و بهسازی فضاهای آموزشی بپردازیم هرچند در ۶ ماه گدشته پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش در سفر دولت ۲ برابر شده و باید روش‌های دیگری نیز برای این موضوع طراحی شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: فضای فیزیکی هنرستان‌های کشور حدود پنج هزار و ۷۰۰ هکتار است که تنها از یک‌هزار هکتار آن استفاده می‌شود و این فضا باید برای فعالیت دانش‌بنیان‌ها درنظر گرفته شود و از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه برای مهارت آ»وزی دانش آموزان استقبال می‌کنیم.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....