تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 - 11:24
کد خبر : 89170

جانشین فردوسی‌پور هم مسافر کانادا بود

جانشین فردوسی‌پور هم مسافر کانادا بود

فهرستی از مسافران ترکیه از داخل فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر هم قرار بود برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور در ترکیه بروند. نام مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر در فهرست فدراسیون فوتبال برای سفر به ترکیه و مراجعه به سفارت کانادا جهت اخذ ویزای

فهرستی از مسافران ترکیه از داخل فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر هم قرار بود برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور در ترکیه بروند.
نام مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر در فهرست فدراسیون فوتبال برای سفر به ترکیه و مراجعه به سفارت کانادا جهت اخذ ویزای کانادا دیده می‌شود.
پس از لغو بازی ایران و کانادا، خبر دادیم چهار بازیکن تیم ملی به اتفاق مسئولان رسانه‌ای فدراسیون در فرودگاه امام حضور داشتند و در حال سوار شدن به هواپیما بودند که با انتشار خبر لغو بازی، از فرودگاه برگشتند اما برخی افراد طبق عادت این خبر موثق رسانه طرفداری را هم تکذیب کردند و مدعی شدند بازیکنان تیم ملی قرار بود جمعه صبح به آنکارا بروند.
حالا فهرستی نشان می‌دهد احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی به اتفاق کنعانی‌زادگان، حردانی و مهدی پور قرار بود ساعت ۱۹:۴۵ همراه محمد جماعت، محمد جواد پاینده، علیرضا شهاب و حمیرا اسدی با پرواز قشم ایر راهی استانبول شوند تا صبح جمعه همراه سایر مدیران فدراسیون که قبل از آنها در استانبول مستقر شده بودند، برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور مراجعه کنند.
اما نکته جالب این لیست جدید، درج نام محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر و مهدی هاشمی، تهیه کننده این برنامه در لیست مسافران ترکیه است.

حضور میثاقی در لیست فدراسیون برای سفر به کانادا

در لیستی که فدراسیون فوتبال از افراد حاضر در فهرست مسافران ترکیه جهت دریافت ویزای کانادا تهیه کرده، مشخص است قرار بوده میثاقی و هاشمی هم با پرواز ترکیش به ترکیه بروند تا احتمالاً همراه سایرین به سفارت کانادا مراجعه کنند.

اسامی مجری و تهیه کننده فوتبال برتر در بین مسافران ترکیه برای بازی کانادا

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....