تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 12:17
کد خبر : 43049

تکذیب فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار

تکذیب فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار

تکذیب فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار بر اثر تزریق واکسن کرونا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با رد شایعه مرگ دو نفر بر اثر واکسن کرونا، گفت: واکسن کرونا به اکثر کادر درمان تزریق شده، اما تاکنون عوارض خاصی در سبزوار مشاهده نشده است.   به گزارش اقتصاددان به نقل از

تکذیب فوت دو نفر از کادر درمان سبزوار بر اثر تزریق واکسن کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با رد شایعه مرگ دو نفر بر اثر واکسن کرونا، گفت: واکسن کرونا به اکثر کادر درمان تزریق شده، اما تاکنون عوارض خاصی در سبزوار مشاهده نشده است.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر ،  محمد باقرزاده  بیان کرد: هیچ ارتباطی بین تزریق واکسن کرونا به پرسنل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و فوت دو نفر از کادر درمانی این شهرستان بر اثر تزریق این واکسن که در روزهای اخیر شایعه شده بود، وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به اینکه فوت یکی از متوفیان بر اثر پارگی آئورت بوده و این موضوع به تأیید پزشکی قانونی هم رسیده، گفت: فرد دیگر خارج از محیط بیمارستان فوت کرده، لذا این نظریه اولیه که علت فوت او بر اثر تزریق واکسن کرونا بوده را رد می‌کند، ولی برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر علت فوت، این موضوع از طرف مسئولان مربوطه و پزشکی قانونی در دست بررسی بیشتر است.

وی با بیان اینکه در صورت بروز هر گونه مشکل در بین افرادی که واکسن کرونا به آن‌ها تزریق شده موارد به صورت دقیق از طرف مسئولان شهرستانی و کشوری رصد و پیگیری می‌شود، افزود: فوت دو نفر از کادر درمانی سبزوار تاکنون هیچ‌گونه ارتباطی با تزریق واکسن نداشته است.

باقرزاده با درخواست از مردم برای دامن نزدن به شایعات، اظهار کرد: این روزها بسیاری از پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و تا به امروز برای پیشگیری از بیماری کرونا در کل کشور بسیاری از کادر درمانی واکسینه شده‌اند، اما هیچ‌گونه مورد خاصی از آثار تزریق واکسن در ایران گزارش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد، گفت: مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به اینکه روزانه حدود ۳۰۰ نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حال انجام است، افزود: نتیجه آزمایش ۵۵ درصد از نمونه‌ها در مناطق زیرپوشش این دانشگاه شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد مثبت است.

وی در انتها بیان کرد: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان سبزوار بحرانی و حاد است و تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار نسبت به هفته گذشته چهار برابر بیشتر شده است.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....