تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 15:32
کد خبر : 17229

توزیع کتاب های درسی دانش آموزان؛ از امروز

توزیع کتاب های درسی دانش آموزان؛ از امروز

آموزش و پرورش: کتاب های درسی از امروز (دوشنبه) تا پایان هفته در مدارس توزیع می‎شود. به گزارش اقتصاددان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از توزیع کتاب‌های درسی همه پایه‌های تحصیلی از طریق مدارس از امروز (دوشنبه)

آموزش و پرورش: کتاب های درسی از امروز (دوشنبه) تا پایان هفته در مدارس توزیع می‎شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از توزیع کتاب‌های درسی همه پایه‌های تحصیلی از طریق مدارس از امروز (دوشنبه) خبر داد.

آقای اسدالله مرتضایی گفت: توزیع کتاب‌ها بین دانش آموزان از طریق مدارس تا پایان هفته ادامه خواهد یافت.

وی افزود: به علت اعلام شدن نتایج مدارس تیزهوشان و همچنین سنجش نشدن تعدادی از دانش آموزان کلاس اولی، سامانه خرید کتاب‌های درسی همچنان باز است و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای ۸۱ هزار دانش اموزی که موفق به خرید نشده اند همچنان ادامه دارد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: افرادی که به علت تکرار پایه، تغییر رشته یا تغییر محل سکونت نیاز به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی دارند نیز می‌توانند با ورود به سامانه IRTEXTBOOK.IR نسبت به اصلاح ثبت سفارش خود اقدام کنند.

آقای مرتضایی تاکید کرد: مدارس موظفند کتاب‌ها را به گونه‌ای بین دانش آموزان توزیع کنند که شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت و از تراکم دانش آموزان در مدراس جلوگیری شود.

وی یادآور شد: تعداد دانش آموزان امسال بیش از ۱۵ میلیون نفر است و ما برای آن‌ها حدود ۱۴۰ میلیون جلد کتاب درسی در نظر گرفته ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....