تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 14:45
کد خبر : 92472

تورم منجر به آسیب‌های روانی در میان آمریکایی‌ها می‌شود

تورم منجر به آسیب‌های روانی در میان آمریکایی‌ها می‌شود

لایف‌وورکس یک ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های دیجیتالی و غیرحضوری برای سلامت کلی است که روز گذشته در نشریه ماهانه خود شاخص سلامت روان آمریکایی‌ها را منتشر کرد. این نشریه نشان می‌دهد ۲۰ درصد آمریکایی‌هایی که قادر به برآوردن نیازهای اولیه مانند غذا و مسکن نیستند، دارای امتیاز پایینی در سلامت روان هستند که بیش از ۱۶

لایف‌وورکس یک ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های دیجیتالی و غیرحضوری برای سلامت کلی است که روز گذشته در نشریه ماهانه خود شاخص سلامت روان آمریکایی‌ها را منتشر کرد. این نشریه نشان می‌دهد ۲۰ درصد آمریکایی‌هایی که قادر به برآوردن نیازهای اولیه مانند غذا و مسکن نیستند، دارای امتیاز پایینی در سلامت روان هستند که بیش از ۱۶ امتیاز کمتر از میانگین کشوری است. علاوه بر این، ۱۵ درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که مطمئن نیستند که آیا خانواده هایشان در سال آینده از امنیت غذایی برخوردار خواهند بود یا خیر.
این شاخص نشان داد که خوش بینی، سلامت روانی عمومی و امتیاز ریسک مالی کارگران آمریکایی از آوریل تا می کاهش یافته است. سلامت روان آمریکایی ها در ماه می در مرز ۶۹٫۴ درصد باقی ماند و تقریباً تغییری نسبت به امتیاز ماه آوریل ۶۹٫۳ نداشته است. نمرات سلامت روان در مناطق شمال شرق و غرب میانه آمریکا بهبود یافته و در مناطق جنوب و غرب کاهش یافته است. بسیاری از آمریکایی ها با تأثیرات تورم مواجه هستند یا با مشکلات ناشی از آن دست و پنجه نرم می کنند.

تورم بر توانایی ۲۰ درصد از آمریکایی ها در برآوردن نیازهای اساسی مانند غذا و مسکن تأثیر گذاشته است و نمره سلامت روانی این گروه تقریبا ۱۶ امتیاز کمتر از میانگین کل در سطح ملی است. پانزده درصد از آمریکایی ها مطمئن نیستند که مسکن آنها برای سال آینده امن خواهد بود.۱۶ درصد از آمریکایی‌ها گفتند که تورم هنوز بر آنها تأثیری نداشته است، اما انتظار دارند در آینده تأثیر آن را احساس کنند. چهل و هشت درصد از آمریکایی ها به دلیل اثرات تورم، هزینه‌های اختیاری خود را کاهش داده اند. آمریکایی هایی که اجاره خانه پرداخت می کنند از سلامت روانی ضعیف تری نسبت به صاحب خانه ها برخوردارند.

به گفته رئیس و مدیر اجرایی این موسسه، استیون لیپتراپ: «تحقیقات ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها اکنون با افزایش استرس ناشی از واقعیت‌ها و ترس از تورم مواجه هستند. تشخیص فشارهایی که کارکنان در داخل و خارج از محل کار با آن روبرو هستند، بر عهده کارفرمایان است. همچنین بسیار حیاتی است که کارفرمایان از اطلاع کارمندان نسبت به وجود برنامه‌ها و ابزارهای موجود مانند مشاوره‌های مالی که می‌تواند به آنها کمک کند، مطمئن شوند تا به آنها در حفظ سلامت روانی و مالی‌شان در این مواقع استرس‌زا یاری برسانند.»

نظر رهبر جهانی و معاون ارشد، تحقیقات و رفاه کامل، پائولا آلن: «پس از سال‌ها مقابله با نگرانی‌های مربوط به بیماری همه‌گیر، اکنون آمریکایی‌های بیشتری به دلیل افزایش شدید تورم با ترس از ناتوانی در تهیه غذای روزانه خود یا داشتن امنیت در خانه دست و پنجه نرم می‌کنند. دانستن اینکه فشار مالی میتواند تاثیر گذاری زیادی داشته باشد و بی‌ثبات‌کننده باشد بسیار مهم است و می‌تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد. امکان دارد کارمندانی که در چنین شرایطی قرار دارند بیشتر از قبل دچار حالتهای عصبی بشوند. داشتن ارتباطات خوب و محیط کاری که افراد در آن احساس احترام و تعلق دارند، بخصوص در شرایط امروزی بسیار اهمیت دارد.»

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....