تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 22:26
کد خبر : 43787

تهران و طلوع یک نخبه زاگرسی

تهران و طلوع یک نخبه زاگرسی

از نوذر اولیا فعال اجتماعی،رسانه ای زاگرس رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب بر انتخاب جوانان و بر روی کار آمدن جوانان تأکید کردند تا خود بتوانند مشکلات جامعه را از نزدیک لمس و با تلاش و کوشش سعی در رفع آنان کنند. سجاد ریحانی نژاد نخبهٔ ۲۸ساله ی زاگرسی پایتخت نشین، دانش آموخته

از نوذر اولیا فعال اجتماعی،رسانه ای زاگرس

رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب بر انتخاب جوانان و بر روی کار آمدن جوانان تأکید کردند تا خود بتوانند مشکلات جامعه را از نزدیک لمس و با تلاش و کوشش سعی در رفع آنان کنند.

سجاد ریحانی نژاد نخبهٔ ۲۸ساله ی زاگرسی پایتخت نشین، دانش آموخته ی دکترای حقوق عمومی و دانشجوی دکترای رشته ی dbaمیباشد. وی پیرو بیانات رهبری و بر اساس تکلیفی اجتماعی و علاقه مندی به خدمت به آب و خاک و مردم سرزمینش و تلاش برای بهبود وضعیت امور شهری و ارتقاء سطح زندگی مردمان شایسته پایتخت، اعلام آمادگی خود برای ورود به کارزار انتخاباتی شورای شهر تهران را اعلام کرد. ایشان با استقبال بی‌نظیر طیف های سیاسی،اجتماعی،مذهبی و جوانان دانشگاهی رو به رو شد.

ریحانی نژاد کم سن ترین دانشجوی دکترا و مؤلف کشور است که سابقه تدریس در دانشگاه های مختلف کشور را دارد. ایشان در همین سن و سال پایین، کارنامه ی شغلی موفقی از خود بجای گذاشتند که از مهمترین آنهامیتوان به موارد زیر اشاره کرد: ۱-مشاور حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور۲-مشاور جوانان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام۳-عضویت در مرکز پژوهشهای وزرارت امور خارجه۴-عضویت در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی۵-مدیرعاملی موسسهٔ حقوقی مدعیان حق

حدود۱۴الی۱۵درصد جمعیت کشور دارای تحصیلات عالی با تخصص های مختلف هستند اما متأسفانه با وجود این جمعیت۱۵درصدی در طول ۴۰سال گذشته تنها کمتر از ۱۰۰۰نفر از آنها بصورت ثابت و تکراری قدرت را همچون گویی بین خود پاس کاری میکنند که در بین آنها افرادی هم هستند که نه تخصص کافی دارند و نه لیاقت حضور در پستهای کلان مدیریتی را دارند و شاید هم تداوم حضور آنها در عرصه سیاست و قدرت کشور باعث فسادهای بیش از اندازه در بین برخی از مسئولین باشد. بنابراین کشور نیازمند یک پوست اندازی در حوزه سیاست و مدیریت است.

بی گمان روستا زاده ای بنام سجاد ریحانی نژاد، که توانسته است در این سن و سال کم آن کارنامه درخشان شغلی را از خود بجای بگذارد و نظر طیف های مختلف تهرانی را به خود جلب کند میتواند به خورشید تابان پایتخت کشور تبدیل شود و در آینده نیز در عرصه مدیریت و توسعه کشور نیز موفق ظاهر شود. روستا زاده ای که دکتر سروری دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان در تمجید عملکرد او میگوید : آینده ی روشن شهرمان یقیناً با چنین نیروهایی رقم خواهد خود.

بنده نیز بعنوان یه فعال اجتماعی و رسانه ای زاگرسی، بر خود وظیفه میدانم که حمایت خود از این نخبه ی زاگرسی را اعلام دارم و از تمامی پایتخت نشینان بخصوص زاگرسی های تهران نشین درخواست کنم تا خارج از تفکرات سیاسی و مذهبی که دارند از نخبگانی همچون سجاد ریحانی نژاد حمایت کرده و زمینه ی ظهور و حضور این نخبگان را در سیاست و مدیریت کشور فراهم کنند تا بلکه دوباره امید به آینده در دل جوانان پژمرده ی کشورمان زنده شود.

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....