تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399 - 12:24
کد خبر : 12486

تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونای ارس

تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونای ارس

به گزارش اقتصاددان:رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا در سطح منطقه آزاد ارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبات آخرین

به گزارش اقتصاددان:رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا در سطح منطقه آزاد ارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبات آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان آذربایجان شرقی مقرر شد مهلت پرداخت  تسهیلات موضوع ماده ۷ دستورالعمل پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا توسط بانک ها تا پایان مردادماه تعیین گردید.
نریمان افزود: سقف مدت زمان تشکیل پرونده و بررسی برای امکان برخوردار از تسهیلات ماده ۳ دستورالعمل پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا نیز تا پایان تیرماه تمدید شد.
وی عنوان کرد: مدت بازپرداخت این تسهیلات با احتساب دوره تنفس ۲۴ ماه و از ابتدای آبان ماه می باشد.
محسن نریمان در ادامه خاطرنشان کرد: طی این مصوبه پرداخت تسهیلات بر اساس لیست شاغلین در واحد کسب وکار بصورت تک مرحله ای و به ازای هر شاغل دارای پرونده بیمه تامین اجتماعی که با تعهد بازپرداخت در اختیار صاحب کسب وکار قرار می گیرد و ملاک سنجش تعداد شاغلین، بیشترین تعداد طی ماه های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ تا سقف تعداد شاغلین ۳ ماه آبان آذر و دی ۹۸ خواهد بود. ع/پایگاه خبری ارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....