تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 22:30
کد خبر : 92246

تلاش ایران برای هدف قرار دادن اسرائیلی‌ها در ترکیه

تلاش ایران برای هدف قرار دادن اسرائیلی‌ها در ترکیه

رسانه های اسرائیلی از قول آنچه مقام ارشد امنیتی خوانده اندِ، مدعی شده اند که سرویس جاسوسی این رژیم(موساد) موفق شده است اقدامات ایران علیه شماری از اسرائیلی ها در ترکیه را در روزهای اخیر خنثی کند. شفقنا به نقل از پایگاه شبکه خبری آی ۲۴ اسرائیل نوشت: این مقام امنیتی گفت: «موساد نیروهای ترکیه

رسانه های اسرائیلی از قول آنچه مقام ارشد امنیتی خوانده اندِ، مدعی شده اند که سرویس جاسوسی این رژیم(موساد) موفق شده است اقدامات ایران علیه شماری از اسرائیلی ها در ترکیه را در روزهای اخیر خنثی کند.

شفقنا به نقل از پایگاه شبکه خبری آی ۲۴ اسرائیل نوشت: این مقام امنیتی گفت: «موساد نیروهای ترکیه را به ده نفر از اعضای یک گروه ایرانی که گفته می شد قصد ربودن یک سفیر سابق اسرائیل وهمسرش را داشتند، هدایت کرد و این افراد پنج شنبه گذشته دستگیر شدند».

این مقام اسرائیلی در ادامه آورده است: «موساد فورا با یک هواپیمای خصوصی این افراد را به استانبول منتقل کرد و علاوه بر این، موساد موفق شد دو طرح دیگر را علیه اسرائیلی ها در استانبول در روزهای اخیر خنثی کند».

شبکه اسرائیلی در ادامه آورده است که خنثی سازی این حملات با هماهنگی نیروهای ترکیه صورت گرفت.

این در حالی است که وزارت امور خارجه ایران روز جمعه اعلام کرد که اتهام وزیر خارجه اسرائل مبنی بر برنامه ریزی برای ترور اسرائیلی ها در خاک ترکیه هدف تخریب روابط بین تهران و آنکارا را دنبال می کند.

تهران ادعاهای اسرائیل را بخشی از توطئه رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن افکار عمومی ترکیه و منطقه از قضیه فلسطین و اقدامات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی و کودک کش توصیف کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....