تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 11:24
کد خبر : 62053

تغییرات در امارات برای ۵۰ سال آینده

تغییرات در امارات برای ۵۰ سال آینده

نخست‌وزیر امارات روز گذشته از انجام اصلاحات در کابینه و تصویب خط‌مشی جدید برای عملکرد دولت فدرال در ۵۰ سال آینده خبر داد. محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست‌وزیر امارات در توییتی نوشت، اعلام ترکیب جدید کابینه پس از رایزنی با محمد بن‌زاید، ولیعهد ابوظبی و تایید خلیفه بن‌زاید، رئیس امارات صورت

نخست‌وزیر امارات روز گذشته از انجام اصلاحات در کابینه و تصویب خط‌مشی جدید برای عملکرد دولت فدرال در ۵۰ سال آینده خبر داد. محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست‌وزیر امارات در توییتی نوشت، اعلام ترکیب جدید کابینه پس از رایزنی با محمد بن‌زاید، ولیعهد ابوظبی و تایید خلیفه بن‌زاید، رئیس امارات صورت گرفت. این اقدام برای تکمیل طرح سابق «چشم‌انداز امارات ۲۰۲۱» که ۱۰ سال پیش تدوین شد، انجام می‌شود. نخست‌وزیر امارات اعلام کرد، کشورش با جاه‌طلبی‌های مختلف جهانی وارد این مرحله می‌شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از دنیای اقتصاد  ، وی افزود: ما باید ابزارهای تغییر را که از آن استفاده می‌کنیم، تغییر دهیم. برای تسریع در دستاوردها، تعیین اولویت‌ها، تصویب پروژه‌ها و بودجه‌ها به خط‌مشی جدیدی برای عملکرد دولت تکیه خواهیم کرد. مفاد خط‌مشی جدید برای عملکرد دولت امارات از این قرار است: نه تنها طرح‌های استراتژیک بلندمدت بلکه پروژه‌های بزرگ تحول آفرین عملکرد دولت را در آینده هدایت خواهند کرد؛ چرخه تغییر آینده انعطاف‌پذیر و سریع خواهد بود (از ۶ماه تا ۲سال)؛ اولویت‌های بخش‌ها و به تبع آنها پروژه‌های تحول‌آفرین مشخص و کار گروه‌های وزارتی برای اجرای آن تشکیل خواهند شد؛ انتقال از مسوولیت فردی وزارتخانه‌ها به مسوولیت مشترک کار گروه‌های میدانی؛ ترفیع‌ها بر اساس عملکرد تیم‌های اجرایی و توانایی آنها در اجرای پروژه‌های تحول آفرین مورد نظر کابینه و دستیابی به یکپارچگی و هماهنگی بین آنها تعیین می‌شود.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....