تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 17:04
کد خبر : 7979

تعداد تولید ماسک در منازل به اندازه تولید صنعتی رسیده است

تعداد تولید ماسک در منازل به اندازه تولید صنعتی رسیده است

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «کرونا؛ فرصت‌ها و تهدیدها» گفت: در ذات هر تهدید فرصتی نیز نهفته است، من برای شما مثال جنگ تحمیلی را بزنم که دشمن تا دندان مسلح به ما به صورت همه جانبه حمله کرده بود و ما حتی

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «کرونا؛ فرصت‌ها و تهدیدها» گفت: در ذات هر تهدید فرصتی نیز نهفته است، من برای شما مثال جنگ تحمیلی را بزنم که دشمن تا دندان مسلح به ما به صورت همه جانبه حمله کرده بود و ما حتی در اوایل جنگ سیم‌خاردار هم نداشتیم اما امروز با تمام هزینه‌هایی که شد باعث شده تا بسیاری از قدرت‌های بزرگ جرأت و جسارت چپ نگاه کردن به کشور ما را نداشته باشند؛ این نگاه ما که هر تهدید را فرصتی ببینیم باعث تأمین امنیت امروز کشور شده است.

وی افزود: بود و نبود بعضی از ارگان‌ها و نهادها و تجمعات به ما نشان می‌دهد که آنها چقدر برای کشور ما مثمرثمر بودند؛ به عنوان مثال امروز در نبود اجتماعات معنوی مثل نماز جماعت‌ها، حیات ما به خلأ معنویت برخورد کرد و در خلوت‌ها دنبال جبران آن هستیم. اما اینکه بعضی از نهادها در این شرایط حساس در کشور حضور نداشتند، یعنی بود و نبود آنها برای مردم فرقی نداشت.

روح الامینی ادامه داد: به عنوان مثال من ۲۰ سال پیش تقریباً با اینترنت توانستم به مجمع دارویی یک شرکت خیلی بزرگ جهانی راه پیدا کنم که امکان تبادل و رأی دادن داشت اما اینکه امروز با این وضعیت فراگیری اینترنت و ابزار مجازی، مجلس تا روزهای اخیر یک جلسه هم تشکیل نداد در ایام قبل و بعد از عید در اوج کرونا خیلی بد بود. آموزش الکترونیک، دولت الکترونیک و نسخه الکترونیک مواردی بود که ما قبل از ورود به کرونا هم می‌دانستیم باید به این سمت برویم. به طور کلی باید به سمت بهره‌وری بیشتر برای حکمرانی برویم.

منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس اظهار داشت: یکی از عوامل موفقیت بیشتر آلمان در کنترل بیماری، نظم اجتماعی بسیار بالا و دیگر عامل آن تجهیزات پیشرفته آن بود؛ به عنوان مثال امروز با خبر شدم یک شرکت در مشهد در حال ساخت روزی ۳۰ دستگاه ونتیلاتور است، یعنی تقریباً ماهی هزار عدد. این استعدادهای بالقوه ما بود که در حال رشد است.

روح الامینی خاطر نشان کرد: یا برای مثال در بحث کیت و واکسن چندین و چند گروه پژوهشی در حال کار هستند، امروز تعداد تولید ماسک در منازل و گروه‌های جهادی به اندازه تولید صنعتی ما است.

وی افزود: اینکه رئیس جمهور ما در جواب شایعه سازی ضد انقلاب می‌گوید وضع ما از اروپا بهتر است که درست هم بود، یکی از دلایل آن همراهی مردم است. مردم ما در سیزده بدر نشان دادند که یک مراسم با پایه‌های ملی طولانی را برای همراهی با تصمیمات قاطع ستاد کرونا تعطیل می‌کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقطه قوت بسیار مهم ما کادر درمانی و مدافعان سلامت است که در مأموریت خود موفق بودند. البته موفقیت آنها این بود که به همراه تخصص، ازخودگذشتگی نیز داشتند که باعث شد امروز وضعیت ما از بسیاری از کشورهای اروپایی بهتر باشد.

روح الامینی ادامه داد: کرونا درس‌های بسیار زیادی برای حاکمان و مردم خواهد داشت، به عنوان مثال در زیست بوم مردمی ما یکی از نقاط ضعفمان انضباط اجتماعی بوده که با کرونا تمرین انضباط اجتماعی را بیشتر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....