تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 19:57
کد خبر : 66842

تشکیل شورای همکاری جدیدی علیه ایران؟

تشکیل شورای همکاری جدیدی علیه ایران؟

پس از تشکیل شورای همکاری خلیج فارس که در جنوب ایران در سال ۱۳۵۹ باهدف مقابله با ایران تشکیل شد، اکنون اردوغان در مرزهای شمالی ایران شورای همکاری کشورهای تُرک را تشکیل داده است. باتوجه به سیاست‌های خصمانه ترکیه دور از انتظار نیست که این شورا در آینده نزدیک به محلی علیه منافع ملی و

پس از تشکیل شورای همکاری خلیج فارس که در جنوب ایران در سال ۱۳۵۹ باهدف مقابله با ایران تشکیل شد، اکنون اردوغان در مرزهای شمالی ایران شورای همکاری کشورهای تُرک را تشکیل داده است. باتوجه به سیاست‌های خصمانه ترکیه دور از انتظار نیست که این شورا در آینده نزدیک به محلی علیه منافع ملی و یکپارچگی ایران تبدیل شود و سودای مناطق آذرینشین ایران را در سر بپروراند.

اقتصاددان: اکنون تنها مرزهای ارمنستان سد راه یکپارچگی این شورا که بر پایه تمایلات قومگرایانه تشکیل شده است قرار دارد. اردوغان و علی اف که سر مست غرور از تشکیل چنین شورایی هستند، گستاخانه وعده داده اند مرزهای سیونیک ارمنستان با ایران را به زودی با روش دیپلماسی یا به زور قطع خواهند کرد و جنوب ارمنستان را ضمیمه خاک باکو خواهند کرد!

ضروری است ایران پیش از قرار گرفتن در عمل انجام شده، سناریوهایی فوری را برای مقابله با اشغال مرزهای جنوب ارمنستان تهیه و آماده اجرا نماید. در صورت انفعال و عدم تمهیدات لازم خسارتی فراتر از تصور به کشورمان وارد خواهد آمد.

تصویر مراسم افتتاحیه ساختمان شورای همکاری کشورهای ترک‌ زبان در منطقه سلطان احمد استانبول!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....