تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 20:57
کد خبر : 38169

تزریق مناسب کالا برای مدیریت قیمت ها

تزریق مناسب کالا برای مدیریت قیمت ها

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: کالا‌های مورد نیاز به قدر کافی در کشور وجود دارد، مردم خریدشان را مدیریت کنند. قبادی افزود:​ امسال با هماهنگی استانداران و شهرداری‌ها قرار شد که غرفه‌هایی را در اختیار باغداران و تشکل‌هایی که می‌توانند میوه را به صورت مستقیم عرضه کنند، قرار دهیم. به گزارش اقتصاددان ،  او ادامه

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: کالا‌های مورد نیاز به قدر کافی در کشور وجود دارد، مردم خریدشان را مدیریت کنند.
قبادی افزود:​ امسال با هماهنگی استانداران و شهرداری‌ها قرار شد که غرفه‌هایی را در اختیار باغداران و تشکل‌هایی که می‌توانند میوه را به صورت مستقیم عرضه کنند، قرار دهیم.
به گزارش اقتصاددان ،  او ادامه داد: بعد از آغاز سال جدید، به مشمولین دریافت غرفه ها، به صورت رایگان غرفه ارائه خواهیم کرد تا با ارائه مستقیم محصولات باغی، در بحث تعدیل قیمت، تاثیر به سزایی شاهد باشیم.
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: قطعاً از فردا، شاهد گسترش بر عرضه میوه از محل دپو‌ها تا عرضه و توزیع به شبکه‌های فروش از سازمان‌های حمایت و سازمان صنعت و تجارت استان‌ها تعزیرات حکومتی و بازرسین اصناف خواهیم بود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، در محل تشکیل پرونده  و برخورد‌های لازم انجام  می شود.
قبادی تصریح کرد: بخش خصوصی هم مقادیر قابل توجهی سیب و پرتقال در سردخانه‌ها و مراکز مختلف ذخیره کرده و منتظر هستند در شرایط مناسب و پایانی سال اقدام به عرضه کنند، بدون شک با تزریق این مقدار از میوه در بازار، تعدیل قیمت ایجاد خواهد شد.
او افزود: فردا آخرین هماهنگی‌های مرکز میوه و تره بار شهرداری‌ها در بحث توزیع میوه را در وزارتخانه انجام خواهیم داد.
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: با عرضه گسترده کالا می‌توان جلوی بسیاری از گرانفروشی‌ها را گرفت، گرانی واقعاً وجود دارد و به عنوان معضل بزرگ پیش روی ماست که وظیفه ستاد تنظیم بازار ایجاد هماهنگی میان دستگاه هاست تا حد امکان کالا‌های مورد نیاز بازار از داخل تامین گردد، به عنوان مثال واردات میوه‌های گرمسیری امسال انجام نشد، ضمناً در بحث صادرات میوه هم از ستاد تنظیم بازار، مانعی ایجاد نشد و صادرات پرتقال و سیب به قدر کافی انجام شد.
قبادی افزود: هم اکنون کالا و اقلام مصرفی مردم به قدر کافی در کشور وجود دارد، اما باز هم بهتر است مردم با مدیریت صحیح خریدشان از التهاب بازار کم کنند.

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

ع
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....