تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 11:19
کد خبر : 91448

ترکیه اجازه سوختگیری به هواپیمای ایرانی را نداد

ترکیه اجازه سوختگیری به هواپیمای ایرانی را نداد

پرواز شرکت هواپیمایی معراج در مسیر استانبول – تهران، بعد از ۸ ساعت تاخیر، برای سوختگیری در تبریز فرود اضطراری داشته است. به گفته مسافران این پرواز، هواپیمای شرکت معراج قرار بود در ساعت ۹ صبح به تهران پرواز داشته باشد، اما به علت نقص فنی و عدم سوختگیری در استانبول، بعد از ۸ ساعت

پرواز شرکت هواپیمایی معراج در مسیر استانبول – تهران، بعد از ۸ ساعت تاخیر، برای سوختگیری در تبریز فرود اضطراری داشته است.

به گفته مسافران این پرواز، هواپیمای شرکت معراج قرار بود در ساعت ۹ صبح به تهران پرواز داشته باشد، اما به علت نقص فنی و عدم سوختگیری در استانبول، بعد از ۸ ساعت اجازه پرواز گرفت و بعد از گذشت یک ساعت، مجبور شد در فرودگاه شهید مدنی تبریز فرود اضطراری برای سوختگیری داشته باشد.

به گفته مسافران این پرواز، ترکیه اجازه سوختگیری به این شرکت هواپیمایی را نمی‌داد.

دیروز هم پرواز یکی از شرکت‌های هواپیمایی در مسیر مشهد – استانبول، بعد از گذشت ۹ ساعت تاخیر، اجازه پرواز به استانبول را دریافت کرده بود.

نام هواپیمایی ملی ترکیه با دستور اردوغان تغییر کرد

رئیس‌جمهوری ترکیه در تلاش برای تغییر ساختار جدید دارایی‌های اصلی ترکیه برای جلوگیری از هرگونه برداشت اشتباه، نظر خود را نسبت به آنچه خطوط هوایی ترکیه باید نامیده شود، تغییر داد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه چهارشنبه در جمع قانونگذاران حزب حاکم گفت که خطوط هوایی ملی ترکیه از این پس در جامعه بین‌المللی با نام “خطوط هوایی ترک” یا “تورک هاوا یوللاری” (Türk Hava Yolları) شناخته می‌شود.

خبر مهم برای مسافران ترکیه

ترکیه که در دوران کرونا در قیاس با دیگر کشورها، مقررات چندان سختگیرانه‌ای برای سفر نداشت، اینک در آستانه سفرهای تابستانی اعلام کرد محدودیت‌های باقی‌مانده درباره کووید-۱۹ را برداشته است. این محدودیت‌ها برای برخی اتباع خارجی از جمله انگلیسی‌ها از اول ماه ژوئن، حدود یازده روز پیش لغو شده بود، اما اکنون طبق اطلاعیه شرکت‌های هواپیمایی که بین ایران و ترکیه پرواز دارند، این محدودیت‌ها به شکل عمومی و سراسری برای تمام اتباع خارجی از جمله ایرانی‌ها لغو شده است.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....