تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399 - 14:03
کد خبر : 12683

ترکیب صنعت و علم می‌تواند به جهش اقتصادی منجر شود

ترکیب صنعت و علم می‌تواند به جهش اقتصادی منجر شود

اقتصاددان- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به نقش ویژه شرکت های دانش بنیان در اقتصاد کشور گفت: ترکیب صنعت و علم می‌تواند به جهش اقتصادی و تولید منجر شود. به گزارش اقتصاددان: احمد محرم‌زاده دیشب در نشست مشترک با رئیس و معاونین پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مدیران دانشگاه

اقتصاددان- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به نقش ویژه شرکت های دانش بنیان در اقتصاد کشور گفت: ترکیب صنعت و علم می‌تواند به جهش اقتصادی و تولید منجر شود.

به گزارش اقتصاددان: احمد محرم‌زاده دیشب در نشست مشترک با رئیس و معاونین پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در شهرستان اهر بر لزوم ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور در این شهرستان تاکید کرد و گفت: نیازمندی شهرستان اهر به وجود مرکز رشد واحدهای فناور مدت زیادی است که جای خالی‌اش احساس می‌شود.

وی ادامه داد: حمایت از طرح‌های خلاقانه و نوآوری جوانان و نخبگان در شرایط تحریمی کشور، آثار و نتایچ مثبت زیادی خواهد شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: بخش تولید و صنعت کشورمان برای بی‌نیازی از واردات و تامین نیازهای داخلی کشور، بایستی با علم ترکیب شود و این ترکیب زمینه رشد اقتصادی را فراهم و به تحقق جهش تولید کمک می‌کند.

محرم‌زاده با قدردانی از حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی برای ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور در اهر گفت: با ایجاد این مرکز رشد، نخبگان ارسبارانی و اهری تنها نخواهند ماند.ع / تحلیل بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....