تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 - 16:24
کد خبر : 42488

ترمز قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو کشیده شد

ترمز قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو کشیده شد

تغییر موضع شورای رقابت شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودرو موجب شد تا ترمز افزایش قیمت محصولات پرطرفددار میان قیمت ایران خودرو در بازار کشیده شود و «۲۰۶ صندوقدار» تنها خودرویی بود که امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شد. در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «

تغییر موضع شورای رقابت شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودرو موجب شد تا ترمز افزایش قیمت محصولات پرطرفددار میان قیمت ایران خودرو در بازار کشیده شود و «۲۰۶ صندوقدار» تنها خودرویی بود که امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شد.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته در میان محصولات ایران خودرو امروز و در ششمین روز تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. در میان محصولات این گروه تنها «پژو ۲۰۶ صندوقدار» افزایش دو میلیونی قیمت در بازار داشت و قیمت آن نسبت به روز گذشته به ۲۴۷ میلیون تومان رسید.

براساس ارزیابی های صورت گرفته سایر محصولات پرطرفدار این شرکت امروز بدون تغییر قیمت در بازار روبرو شد. به گفته فعالان بازار خودرو «سمند LX» که از ابتدای هفته گذشته همواره با رشد قیمت روبرو بود امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۹۳ میلیون تومان معامله شد.

«سمند LX با موتورEF7» نیز امروز در بازار با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان و «سورن» نیز با قیمت ۲۴۸ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

در میان خانواده ۲۰۶ نیز «پژو ۲۰۶ تیپ دو» امروز بدون تغییر و با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد، این خودرو در بازار ۲۴۵ میلیون تومان فروخته شد.

ترمز قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو کشیده شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....