تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 - 20:35
کد خبر : 89127

ترفند جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت نان

ترفند جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت نان

این روزها برخی نانوایی‌ها با ترفند جدیدی قیمت نان را افزایش داده‌اند، آنها نان کنجدی را گران‌تر کرده‌اند و برخی افراد که به خاطره کیفیت بخشی به نان مصرفی، نان کنجدی درخواست می‌کنند، مجبور هستند قیمت‌های دوبرابری بپردازند. نان کنجدی گران شد بر اساس گزارش میدانی از منطقه ۱۹ تهران نانوایی‌های سنگک که پیش از این نان

این روزها برخی نانوایی‌ها با ترفند جدیدی قیمت نان را افزایش داده‌اند، آنها نان کنجدی را گران‌تر کرده‌اند و برخی افراد که به خاطره کیفیت بخشی به نان مصرفی، نان کنجدی درخواست می‌کنند، مجبور هستند قیمت‌های دوبرابری بپردازند.

نان کنجدی گران شد

بر اساس گزارش میدانی از منطقه ۱۹ تهران نانوایی‌های سنگک که پیش از این نان سنگک ۳ هزار تومانی را با اضافه کردن کنجد به ۵هزار تومان و ۷هزار تومان می‌دادند، اکنون قیمت‌ها را به ۷ و ۱۰ هزار تومان افزایش داده‌اند.
یک خریدار نان در صف نانوایی گفت: این شیوه جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت است، در حالی که هیچ اطلاعیه هم در نانوایی نصب نکرده‌اند تا مردم قبلاً از قیمتی که افزایش داده‌اند باخبر شوند.

نانوا هم درباره علت گران کردن نان کنجدی گفت: پیش از این هر کیلو کنجد را ۷۰ هزار تومان خریداری می‌کردیم، اما اکنون به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است، بنابراین فروش به قیمت قبلی برای ما صرفه‌ای ندارد.

این افزایش قیمت‌ها به صورت خودسرانه و توسط برخی نانوایی‌ها انجام شده و هیچ گونه مجوز افزایش قیمت از سوی ستاد تنظیم بازار صادر نشده است

۲۰ اردیبهشت ماه دولت اصلاح یارانه‌ها را کلید زد و برای چهار قلم کالای اساسی روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات که متاثر از نهاده وارداتی بودند، قیمت‌های جدیدی تصویب شد، هنوز اصلاح یارانه نان سنتی انجام نشده است و آنها باید به قیمت‌های قبلی بفروشند، اما نانوایی‌های سنتی می‌گویند قیمت‌های فعلی برای آنها به صرفه نیست.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....