تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 12:58
کد خبر : 37386

تخلف صندوق توسعه ملی

تخلف صندوق توسعه ملی

تخلف صندوق توسعه ملی برای اعطای تنفس خوراک پترو پالایشی ها عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۸ طرح از سوی وزارت نفت به صندوق توسعه ملی جهت اعطای تنفس خوراک معرفی شد اما صندوق در این زمینه کم کاری کرد که تخلف محسوب می شود. به گزارش پایگاه خبری اقتصاددان از مجلس، علی اکبر کریمی

تخلف صندوق توسعه ملی برای اعطای تنفس خوراک پترو پالایشی ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۸ طرح از سوی وزارت نفت به صندوق توسعه ملی جهت اعطای تنفس خوراک معرفی شد اما صندوق در این زمینه کم کاری کرد که تخلف محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاددان از مجلس، علی اکبر کریمی درباره اعطای تنفس خوراک به شرکت های پترو پالایشی از سوی صندوق توسعه ملی به فارس گفت: بر اساس طرح حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی، صندوق توسعه ملی مکلف شده به طرح‌های پتروپالایشی معرفی شده از سوی وزارت نفت از محل منابع، تنفس خوراک اعطاء کند.

وی افزود: صندوق توسعه ملی در اعطاء تنفس خوراک به شرکت های پترو پالایشی تخلف کرده است. اکنون ۸ طرح از سوی وزارت نفت به صندوق توسعه ملی جهت اعطاء تنفس خوراک معرفی شده و متاسفانه صندوق در این زمینه کم کاری کرده که تخلف از قانون محسوب می شود. صندوق توسعه ملی هرچه سریع‌تر باید جلسه‌ای در این خصوص تشکیل دهد و موضوع را جمع‌بندی کند. هیچ گونه تاخیری در این زمینه پذیرفته نیست.

کریمی ادامه داد: مجلس از تمام ابزارها در زمینه پیگیری این موضوع استفاده خواهد کرد. اعطاء تنفس خوراک به شرکت های پترو پالایشی تا پایان سال باید انجام شود. توسعه این شرکت ها قدمی در راستای مقابله با خام فروشی نفت، خلق ثروت و ایجاد اشتغال است.

 

 

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....