تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 19:16
کد خبر : 10220

تحویل محصولات ایران خودرو؛ از امروز // بر اساس اعلام مدیرعامل ایران خودرو، تحویل محصولات فروش فوق العاده این مجموعه از امروز آغاز می شود.

تحویل محصولات ایران خودرو؛ از امروز // بر اساس اعلام مدیرعامل ایران خودرو، تحویل محصولات فروش فوق العاده این مجموعه از امروز آغاز می شود.

مقیمی پس از پایان جلسه کمیته خودرو ستاد تنظیم بازار که با حضور سرپرست وزارت صمت، معاونان این وزارتخانه، مدیران عامل صنایع خودروسازی کشور و نهاد‌های نظارتی برگزار شد، افزود: ما در گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به پیش فروش خودرو‌هایی کردیم که درباره آن هیچ‌گونه تعهد معوق نداشتیم و  ۱۴۰۰ خودرو را به مشتریان

مقیمی پس از پایان جلسه کمیته خودرو ستاد تنظیم بازار که با حضور سرپرست وزارت صمت، معاونان این وزارتخانه، مدیران عامل صنایع خودروسازی کشور و نهاد‌های نظارتی برگزار شد، افزود: ما در گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به پیش فروش خودرو‌هایی کردیم که درباره آن هیچ‌گونه تعهد معوق نداشتیم و  ۱۴۰۰ خودرو را به مشتریان تحویل خواهیم داد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۷ هزار خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو تولید شده که در مقایسه با تولید ۸۱ هزار خودروی مدت مشابه سال گذشته، از رشد ۱۸ درصدی برخوردار بوده و این در حالی است که ما امسال به علت شیوع ویروس کرونا تولید خود را بعد از تعطیلات نوروز یک هفته دیرتر از سال گذشته آغاز کردیم که اگر این تاخیر یک هفته‌ای نبود تولید خودرو از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۱۱۰ هزار دستگاه می‌رسید.

مقیمی افزود: با این وجود از ابتدای امسال تاکنون تجاری سازی و تحویل خودرو به مشتریان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بود.

قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو هم امروز برگزار می‌شود.

بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کرده اند. ۱۲ محصول ایران خودرو در طرح پیش فروش یک ساله عرضه می‌شود.

قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات شرکت سایپا هم صبح فردا در حضور مراجع نظارتی و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد. بیش از ۴۵ هزار خودرو در طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو و سایپا عرضه خواهد شد|کانال شبکه خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....