تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 21:37
کد خبر : 51090

تحلیل تکنیکال ۳ ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال ۳ ارز دیجیتال

سیگنال فروش یا خرید؟    به دنبال سقوط بیت‌کوین تا محدوده ۲۹ هزار دلار آلت‌کوین‌ها ریزش سنگینی داشتند و به پایین‌ترین سطح خود رسیدند. ارزش بازار آلت‌کوین‌ها به ۶۸۵ میلیارد دلار رسیده است. ارزهایی مانند کاردانو، ریپل و دوج‌کوین در جریان معاملات یک هفته اخیر ریزش زیادی داشتند. دوج‌کوین     با شروع روند نزولی

سیگنال فروش یا خرید؟

 

 به دنبال سقوط بیت‌کوین تا محدوده ۲۹ هزار دلار آلت‌کوین‌ها ریزش سنگینی داشتند و به پایین‌ترین سطح خود رسیدند. ارزش بازار آلت‌کوین‌ها به ۶۸۵ میلیارد دلار رسیده است. ارزهایی مانند کاردانو، ریپل و دوج‌کوین در جریان معاملات یک هفته اخیر ریزش زیادی داشتند.

دوج‌کوین

 

ADA 2 9 اقتصاددان نوشته

 

با شروع روند نزولی بازار، قیمت دوج‌کوین حمایت ۲۸ سنت را از دست داد و بعد از آن حمایت مهم ۲۲ سنت هم به پایین شکسته شد و این ارز در جریان معاملات روز گذشته تا ۱۸ سنت ریزش کرد. شاخص مقاومت نسبی (RSI) سیگنال بهبود و کاهش فشار فروش را دارد.

آخرین کندل‌های دوج‌کوین در نمودار ۴ ساعته نشانه برگشت بازار و افزایش تقاضا دارد. روند بازار نزولی بود اما ظاهرا فشار فروش در این منطقه کاشته شده و افزایش تقاضا می‌تواند افزایش قیمت را به همراه داشته باشد.

نکته مهم برای دوج‌کوین این است که امروز بالای ۲۲ سنت تثبیت شود.

 

 

کاردانو

 

ADA 2 10 اقتصاددان نوشته

 

کاردانو حمایت اصلی خود در محدوده ۱/۳۸ دلار را از دست داد و تا محدوده ۱/۲۲ دلار ریزش کرد. این ارز در حال حاضر در محدوده ۱/۲۷ دلار معامله می‌شوند.

اندیکاتور بولینگرباند قیمت را در پایین‌ترین سطح خود نشان می‌دهد و شاخص مقاومت نسبی (RSI) هم از منطقه اشباع فروش خارج شده است.

 

 

ریپل

ریپل هم مانند سایر آلت‌کوین‌ها ریزش زیادی داشته است و در حال حاضر در محدوده ۶۴ سنت معامله می‌شود.

طبق پارابولیک SAR با پیدا شدن نقاط سفید بالای هر کندل روند نزولی آغاز شده است. همچنین طبق شاخص متحرک جهت‌دار (ADX) روند نزولی به سمت خط خنثی حرکت کرده است و می‌توان انتظار داشت شدت روند نزولی کاهش پیدا کند.

ADA 2 11 اقتصاددان نوشته

 

علاوه بر این ورودی سرمایه به ارزهای دیجیتال با افزایش داشته است. اولین مقاومت‌های کلیدی پیش‌روی ریپل ۶۹ سنت و ۸۲ سنت است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....