تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1399 - 16:44
کد خبر : 20318

تجلیل وتقدیر از آتش نشانان شرکت شهرصنعتی البرز به مناسبت روز آتش نشانی وایمنی

تجلیل وتقدیر از آتش نشانان شرکت شهرصنعتی البرز به مناسبت روز آتش نشانی وایمنی

آقای عبدی زاده به همراه دکتر داوودی،مهندس شفیعی،دکترعباسی،مهندس دالوندی،دکتر ابوترابی،مهندس ملکی باحضور در واحد آتش نشانی، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان غیور و شجاع شرکت شهرصنعتی البرز تبریک گفتند . به گزارش روابط عمومی شرکت شهرصنعتی البرز ؛ اقتصاددان: آقای عبدی زاده مدیرعامل شرکت شهرصنعتی البرز با بیان اینکه: هفتم

آقای عبدی زاده به همراه دکتر داوودی،مهندس شفیعی،دکترعباسی،مهندس دالوندی،دکتر ابوترابی،مهندس ملکی باحضور در واحد آتش نشانی، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان غیور و شجاع شرکت شهرصنعتی البرز تبریک گفتند .

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرصنعتی البرز ؛

اقتصاددان: آقای عبدی زاده مدیرعامل شرکت شهرصنعتی البرز با بیان اینکه: هفتم مهر ماه که به نام روز” آتش نشانی و ایمنی” نامگذاری شده است در واقع فرصتی است برای گرامیداشت انسان هایی که بدون هیچ ترس و دلهره ای به دل حادثه می روند و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم نجات جان و مال هم نوع خویش است.

نقشی که آتش نشانان در زندگی مردم ایفا می کنند نقشی بی بدیل است وقتی که انسان همه هستی خود را در چنگال بی رحم شعله های آتش در نابودی می بیند ، آتشن نشانان ناجی جان و مال آنان می شوند که بسیار با ارزش است.

بدینوسیله فرارسیدن ۷ مهرماه روز آتش ‌نشانی وایمنی را به تمام کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شرکت شهرصنعتی البرز تبریک عرض می‌نماییم و ضمن تشکر از زحمات این عزیزان ، امیدوارم که همواره پیروز و سلامت باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....