تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 22:25
کد خبر : 17614

تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در لنجان و سمیرم آغاز شد

تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در لنجان و سمیرم آغاز شد

تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم استان اصفهان آغاز شد. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، دومین مرحله یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم روز بیست و یکم شهریور سال جاری برگزار می‌شود. تبلیغات این دور

تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، دومین مرحله یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه لنجان و سمیرم روز بیست و یکم شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

تبلیغات این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و تعداد محدود نامزدهای انتخاباتی از سیزدهم شهریور آغاز شد و تا ساعت هشت صبح روز بیستم شهریور ادامه خواهد داشت.

در حوزه انتخابیه لنجان، علی یوسف‌پور (۹۵۲۱ رای) و حسین رجایی ریزی (۸۶۳۸ رای) به مرحله دوم راه پیدا کردند؛ همچنین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سمیرم به‌دلیل اینکه هیچ‌کدام از داوطلبان مجلس یازدهم ۲۰ درصد رای مردم را کسب نکردند انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، به ازای هر حوزه انتخابیه ۲ برابر تعداد نمایندگان حوزه آن در مرحله دوم رقابت دارند از این رو ۲ نفر که حائز بالاترین رای در مرحله اول شدند در مرحله دوم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حیدر قاسمی افزود: در این دوره از انتخابات، تبلیغات محیطی وجود ندارد و مانند دوره‌های گذشته ستاد تبلیغاتی تشکیل نمی‌شود اما تبلیغات از طریق صدا و سیما در هشت روز تبلیغات قانونی انتخابات صورت خواهد گرفت.

رییس ستاد انتخابات اصفهان با اشاره به تحویل تعرفه‌های دومین مرحله انتخابات ۲ حوزه انتخابیه این استان گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابات روز جمعه بیست و یکم شهریور در شهرستان‌های سمیرم و لنجان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: حین اخذ رای نیازی به استفاده از استمپ و اثر انگشت نیست و مشارکت کنندگان از ماسک و خودکار شخصی استفاده کنند.

قاسمی درباره ایجاد فضای آرام در این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: تلاش کردیم شرایط را به گونه‌ای فراهم آوریم تا مشارکت کنندگان به لحاظ فضای امنیتی، اجتماعی و به لحاظ شرایط خاص بیماری کرونا و مشکلاتی که افراد را درگیر کند اطمینان خاطر داشته باشند.

استان اصفهان ۱۵ حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد.

به گزارش ایرنا، دومین دور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه بیست و یکم شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود. انتخابات این دوره از خانه ملت در حوزه‌های انتخابیه لنجان، بیجار، دهلران، سمیرم، کرج، اسلام‌آباد غرب، کردکوی، کرمانشاه، اهواز، میانه و زنجان به دور دوم کشیده شد.

در این دوره ۲۲ نفر از نامزدهای انتخابات در کشور برای ورود به مجلس یازدهم رقابت خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....