تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 19:31
کد خبر : 86346

تبریک مدیر عامل صنایع کروز بمناسبت روز کارگر

تبریک مدیر عامل صنایع کروز بمناسبت روز کارگر

  پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز به مناسبت فرارسیدن روز کارگر به مناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز کارگر، مهندس نادر عبدالحسینی سخا مدیر عامل شرکت صنایع تولیدی کروز پیام تبریکی خطاب به همه پرسنل شرکت کروز صادر کرد. همکاران محترم شرکت صنایع تولیدی کروز سلام علیکم؛ کارگران به حق به فرموده امام راحل(ره)

 

پیام تبریک مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز به مناسبت فرارسیدن روز کارگر

به مناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز کارگر، مهندس نادر عبدالحسینی سخا مدیر عامل شرکت صنایع تولیدی کروز پیام تبریکی خطاب به همه پرسنل شرکت کروز صادر کرد.

همکاران محترم شرکت صنایع تولیدی کروز
سلام علیکم؛
کارگران به حق به فرموده امام راحل(ره) ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها هستند و حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.
اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنایع تولیدی کروز افتخار می کنم که امروز در خدمت شما کارگران عزیز هستم، امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام گذاری شده است که صحنه گردان و اصل و محور اساسی تحقق این شعار همانند سالیان گذشته شما کارگران عزیز هستید، بتوانیم این شعار را به خوبی محقق کنیم .
خداوند سبحان را شاکریم که در شرکت صنایع تولیدی کروز، جمع ۱۲هزار نفری از مردان و زنان با اراده، با اخلاق و پرتلاش گرد هم آمده‌اند تا به عشق آبادانی و بالندگی خانواده بزرگ ایران زمین، با اراده ای پولادین و همتی مضاعف، شبانه روز تلاش کنند تا مسیر تولید و توسعه در حوزه داخلی سازی قطعات خودرو محقق گردد.
اگر امروز گروه صنعتی کروز، پرتوان و استوار راه خود را به سمت رشد و تعالی گشوده و پیوسته بر دستاوردهایش در بین صنایع قطعه سازی کشور می‌افزاید، این مهم مرهون دستان زحمت‌کش تک تک کارگران و کارکنان متعهد این گروه است.
باردیگر ضمن تبریک روز جهانی و هفته کار و کارگر برای بزرگداشت مقام والا و ارزشمند کارگران و تقدیر از زحمات و تلاش‌های این قشر مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی و تحقق زمینه بالندگی و ارتقاء ظرفیت‌های کشور، برایتان از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....