تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 18:42
کد خبر : 104063

بی مهری سازمان برنامه و بودجه به معلمان مهرآفرین

بی مهری سازمان برنامه و بودجه به معلمان مهرآفرین

وحیدی عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع پرداخت علی الحساب به معلمان مهر آفرین را به دلیل مسائل مالی متوقف کرد، می تواند هزینه اجرای قانون در کشور را بالا ببرد. بر اساس مصوبه هیأت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی، معلمان طرح مهرآفرین نیز مشمول قانون رتبه بندی معلمان

وحیدی عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع پرداخت علی الحساب به معلمان مهر آفرین را به دلیل مسائل مالی متوقف کرد، می تواند هزینه اجرای قانون در کشور را بالا ببرد.

بر اساس مصوبه هیأت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی، معلمان طرح مهرآفرین نیز مشمول قانون رتبه بندی معلمان قرار گرفتند.

از این رو اقدام دولت در عدم پرداخت علی الحساب برای این گروه از معلمان خلاف قانون ارزیابی شد و مصوبه هیأت تطبیق مصوبات مجلس مبنا قرار گرفت.

محمد وحیدی  با اشاره به آخرین اخبار در زمینه پرداخت علی الحساب برای این گروه از معلمان گفت: نامه وزارت اموزش و پرورش درباره معلمان مهرآفرین به سازمان برنامه بودجه کشور جهت پرداخت علی الحساب ارسال شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،   عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع پرداخت علی الحساب به معلمان مهر آفرین را به دلیل مسائل مالی متوقف کرده، می تواند هزینه اجرای قانون فوق در کشور را بالا ببرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: بر اساس مصوبه هیأت تطبیق مصوبات مجلس شورای اسلامی، معلمان طرح مهرآفرین نیز مشمول قانون رتبه بندی معلمان قرار گرفتند و این هیئت با همین وضعیت فعلی معلمان مهرآفرین را عضوی از جریان رتبه بندی می داند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس بیان کرد: انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه رقم علی الحساب معلمان طرح مهرآفرین را هرچه سریع‌تر در اولویت پرداختی خود قرار دهد و سازمان اداری و استخدامی نیز به صورت موازی، کار استخدام رسمی این گروه از معلمان را دنبال کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....