تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 21:40
کد خبر : 74595

بیت کوین مثبت شد

بیت کوین مثبت شد

قیمت بیت کوین به حدود ۴۳ هزار دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم پس از چند روز بالاخره مثبت شده است. اقتصاددان: قیمت بیت کوین امروز حدودا ۲٫۵ درصد مثبت شد و با قیمت حدود ۴۳ هزار دلار، بازدهی هفتگی مثبت ۲٫۸ درصد را نشان می دهد. ارزش معاملات آن هم طی ۲۴ ساعت

قیمت بیت کوین به حدود ۴۳ هزار دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم پس از چند روز بالاخره مثبت شده است.

اقتصاددان: قیمت بیت کوین امروز حدودا ۲٫۵ درصد مثبت شد و با قیمت حدود ۴۳ هزار دلار، بازدهی هفتگی مثبت ۲٫۸ درصد را نشان می دهد. ارزش معاملات آن هم طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۲ میلیارد دلار بوده است.

روند معاملات بیت کوین طی دو سه روز گذشته به گونه ای بوده که دیگر آن ترس زیادی که در بازار وجود داشت، دیده نمی شود، مگر اینکه دوباره خرس ها قدرت زیادی پیدا کنند و بازار را ناگهان به پایین بکشند.

اتریوم دوباره به ۳۳۰۰ دلار رسید

اتریوم هم امروز مثبت است و رشد بیش از ۳ درصدی را ثبت کرده. این ارز هم در مقیاس هفتگی توانسته بازدهی خود را دوباره مثبت کند و به حدود مثبت سه درصد برساند. ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۱ میلیارد دلار بوده که نشان دهنده کاهش ارزش معاملات است.

برای اتریوم، حفظ قیمت ۳۰۰۰ دلار اهمیت بالایی داشت تا دوباره وارد یک روند نزولی نشود. همین اتفاق هم رخ داد و این ارز با حفظ محدوده حمایتی خود، توانست دوباره به حوالی قیمت ۳۳۰۰ دلار برسد تا معامله گران را به احتمال آغاز یک روند صعودی دیگر امیدوار کند. گرچه فعلا برای اینکه گفته شود اتریوم وارد روند صعودی شده زود است و گاوها باید قدرت خود را یک بار با جدیت به نمایش بگذارند تا بتوان گفت که اتریوم قصد آغاز یک روند صعودی را دارد.

روز خوب آلت کوین ها

وضعیت آلت کوین ها هم امروز خوب است. با مثبت شدن بیت کوین و اتریوم، کلیت بازار ارزهای دیجیتال وضعیت خوبی پیدا کرده و در میان ۵۰ ارز برتر بازار، Aave با رشد ۱۳ درصدی بهترین بازدهی را داشته است. FTX Token هم بیش از ۱۰ درصد رشد کرده است.

نکته قابل توجه اینجاست که در میان ۵۰ ارز برتر بازار، در حال حاضر تنها سه نماد منفی هستند و مابقی آن ها بازدهی مثبت را نشان می دهند.

در مقیاس هفتگی هم بهترین عملکرد را NEAR Protocol با ثبت بازدهی مثبت ۲۸ درصد داشته. پس از آنکه ایلان ماسک اعلام کرد شرکت تسلا برای خرید برخی از محصولات خود دوج کوین را قبول می کند، این ارز مثبت شده و هم اکنون ۲۱ درصد بازدهی هفتگی را نشان می دهد. FTX Token هم رشد ۲۰ درصدی در مقیاس هفتگی را ثبت کرده است.

حرکت معکوس ارزش بازار و ارزش معاملات

طی ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار با رشد ۲٫۸ درصدی، به عدد ۲٫۰۶ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات روندی معکوس داشته و کاهشی شده است.

روز گذشته ارزش معاملات حدود ۷۳ میلیارد دلار بوده که نسبت به روز قبل کاهش ۲۸ درصدی را نمایش می دهد. از این رقم حدود ۵۹ میلیارد دلار مربوط به معاملات استیبل کوین ها بوده که معادل ۸۰ درصد ارزش کل معاملات است.

دامیننس بیت کوین (نسبت بین سهم بازار بیت کوین در مقایسه با ارزهای دیگر) نیز دوباره به زیر عدد ۴۰ رسیده و هم اکنون ۳۹٫۵۴ درصد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....