تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 19:49
کد خبر : 82809

بیت کوین از رکورد شکنی بازماند

بیت کوین از رکورد شکنی بازماند

پس از ۸ روز روند صعودی بیت کوین متوقف شد و از قیمت این رمز ارز کمی کاسته شد. اقتصاددان: قیمت طلا در معاملات محدود در روز پنجشنبه کاهش یافت، اگرچه این فلز امن برای بزرگترین رشد سه ماهه خود از سپتامبر ۲۰۲۰ تاکنون آماده شده بود اما توقف امروز این هدف را فعلا دور

پس از ۸ روز روند صعودی بیت کوین متوقف شد و از قیمت این رمز ارز کمی کاسته شد.

اقتصاددان: قیمت طلا در معاملات محدود در روز پنجشنبه کاهش یافت، اگرچه این فلز امن برای بزرگترین رشد سه ماهه خود از سپتامبر ۲۰۲۰ تاکنون آماده شده بود اما توقف امروز این هدف را فعلا دور از دسترس کرد. درگیری روسیه و اوکراین ریسک خرید طلا را کاهش داد و جذابیت شمش را افزایش داد. با عین حال پس از دیده شدن روزنه هایی از توقف جنگ در اوکراین طلا نیز از صعود بازماند.

هر اونس طلا با ۰٫۳ درصد کاهش به ۱۹۲۸٫۳۰ دلار رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰٫۴ درصد کاهش به ۱۹۳۱٫۲۰ دلار رسید. این فلز تا کنون حدود ۵٫۵ درصد در سه ماهه و ۱ درصد در ماه جاری رشد داشته است.

 بیت کوین از رکورد شکنی بازماند

روند ۸ روزه بیت کوین شکست

بیت کوین با صعود ۸ روزه متوالی و با نزدیک شدن به ۴۸ هزار دلار دوباره اندکی نزولی شد. قیمت بیت کوین پس از چند جهش در هفته گذشته ثابت ماند. بیت کوین (BTC) در آستانه یک برد ۹ روزه بود اما به نظر می رسد که شتاب قیمت اخیر بزرگترین ارز دیجیتال کند شده است.

این ارز دیجیتال برای هشت روز متوالی صعود کرده بود و قیمت را از حدود ۴۰هزار دلار بالا برد و در ۲۸ مارس به بالاترین قیمت جدید در سال ۲۰۲۲ در حدود ۴۸هزار و ۲۰۰ دلار رسید.

 بیت کوین از رکورد شکنی بازماند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....