تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 20:21
کد خبر : 66857

بیت‌ کوین به ۹۰هزار دلار می‌ رسد؟

بیت‌ کوین به ۹۰هزار دلار می‌ رسد؟

بیت‌کوین با وجود افت قابل توجه در روزهای اخیر، همچنان در مسیر دستیابی به کانال ۹۰هزار دلاری در روزهای آتی قرار گرفته است. اقتصاددان؛ به گزارش کوین‌تلگراف، پلتفرم معاملاتی دیسنت‌تریدر (Decentrader) در آخرین گزارش خود در تاریخ ۱۲نوامبر، بر روند متداول در مورد عملکرد قیمت بیت‌کوین تاکید کرد. چارچوب زمانی بلندمدت همچنان صعودی است بسیاری

بیت‌کوین با وجود افت قابل توجه در روزهای اخیر، همچنان در مسیر دستیابی به کانال ۹۰هزار دلاری در روزهای آتی قرار گرفته است.

اقتصاددان؛ به گزارش کوین‌تلگراف، پلتفرم معاملاتی دیسنت‌تریدر (Decentrader) در آخرین گزارش خود در تاریخ ۱۲نوامبر، بر روند متداول در مورد عملکرد قیمت بیت‌کوین تاکید کرد.

چارچوب زمانی بلندمدت همچنان صعودی است

بسیاری از تحلیلگران استدلال می‌کنند که به رغم ضرر ۴هزار دلاری یک روزه در تاریخ ۱۰نوامبر و روند افقی از آن زمان، بیت‌کوین همچنان روی مدار نزولی باقی نخواهد ماند.

با وجود فشار کوتاه‌مدت بر روی سرمایه‌گذاران، شاخص نرخ بودجه یا همان فاندینگ ریت (میزان خریداران و فروشندگان در یک بازار معاملاتی)، همچنان بالا است؛ اما با این حال، معامله‌گران ممکن است پیش از شروع روند بهبودی، متحمل ضرر شوند.

دیسنت‌تریدر معتقد است زمانی که این اتفاق می‌افتد، یعنی ثبت رکوردهای جدید در راه است.

در این به روزرسانی آمده است: “دیدگاه ما برای بلندمدت همچنان صعودی است و انتظار داریم در هفته‌های آتی به محدوده ۸۵ تا ۹۰هزار دلاری صعود کند که با سطح اصلاحی ۱.۶۱۸فیبوناچی مطابقت دارد.

یکی از نمودارهای تحلیلی برای سطوح حمایتی نشان داد که نزدیک‌ترین آنها روی محدوده حدود ۵۹هزار دلاری قرار دارد که تحقیقات جداگانه معتقد است می‌تواند به عنوان یک خط حمایتی برای روند صعودی عمل کند.

اگرچه روند قیمتی بیت‌کوین دقیقا مشابه روند صعودی سال‌های ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۷ نیست، اما این رمزارز در حال آمادگی برای یک جهش است.

زمانی که چرخه‌های این‌چنینی با هم مطابقت داده شود، می‌توانیم ببینیم که چرخه فعلی مشابه هیچ‌یک از چرخه‌های پیشین نیست، اما در واقع ترکیبی از این دو است.

به روزرسانی تپروت و صندوق قابل معامله بیت‌کوین

برخی تحلیلگران بر این باورند که چند روز آینده ممکن است تعیین‌کننده باشد. روز یکشنبه نه تنها تصمیم نهایی در مورد مجاز شدن اولین قیمت لحظه‌ای صندوق قابل معامله بیت‌کوین در بورس آمریکا اتخاد خواهد شد، بلکه به روزرسانی تپروت نیز انجام می‌شود.

در حالی که پیامدهای کوتاه مدت رد شدن صندوق قابل معامله بیت‌کوین ممکن است باعث ضرر این رمزارز شود، روند سال ۲۰۱۷ نشان داد که ارتقای پروتکل‌های اصلی تاثیر چشمگیری دارد.

به روزرسانی Segregated Witness چهار ماه قبل از صعود بیت‌کوین به کانال ۲۰هزار دلاری در همان سال انجام شد و در حال حاضر نیز تپروت، بزرگترین به روزرسانی از آن زمان است.

دیسنت‌تریدر در این خصوص اظهار کرد: “آخرین باری که بیت‌کوین چنین به روزرسانی بزرگی داشت، ارتقای Segwit در تاریخ آگوست ۲۰۱۷ بود. آن زمان، قیمت بیت‌کوین ۴هزار دلار بود و تنها در طول چهار روز تا کانال ۲۰هزار دلاری پیش رفت.”

آیا این بار هم شاهد صعود قابل توجهی خواهیم بود؟ با توجه به بسیاری از شاخص‌های کلان و ورود وجوه زیادی به بازار رمزارزها، احتمال این اتفاق زیاد است.

در نموردار ارائه شده، روند قیمتی یک روزه بیت‌کوین را مشاهده می‌کنید؛

بیت‌ کوین به ۹۰هزار دلار می‌ رسد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....