تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 - 18:51
کد خبر : 46731

بیانیه کانون ملی اقوام شانا برای حضور آیت الله رییسی

بیانیه کانون ملی اقوام شانا برای حضور آیت الله رییسی

کانون ملی اقوام، تشکلهای قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، ضمن قدرشناسی از مجموعه ی نخبگان و کارگزارانی که در انتخابات پیش رو، برای تصدی مقام ریاست جمهوری ، توانمندی و ظرفیت-های خود را معرض دید و سنجش ملت قرار داده اند، آیه الله رئیسی را فرد شایسته تصدی این مقام می

کانون ملی اقوام، تشکلهای قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، ضمن قدرشناسی از مجموعه ی نخبگان و کارگزارانی که در انتخابات پیش رو، برای تصدی مقام ریاست جمهوری ، توانمندی و ظرفیت-های خود را معرض دید و سنجش ملت قرار داده اند، آیه الله رئیسی را فرد شایسته تصدی این مقام می داند.

متن کامل این بیانیه را می توانید در ذیل بخوانید؛

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر غلامعلی حدادعادل
ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور با سلام و تحیت

بار دیگر ملت شریف ایران در معرض و در آستانه ورود به عرصه و دورانی سرنوشت ساز و برداشتن گامی بلند در تاریخ اقدامات انقلابی خود برای ساختن جامعه و حیات فردی و جمعی مطلوب و طیبه ای است که اصول و خطوط راهنمای آن در ۴۰ سال پیش و در انقلاب اسلامی ملت ایران ترسیم شده است.در طول دوران چهل ساله بعد از پیروزی این انقلاب شکوهمند، ملت ایران با تقدیم شهدایی گرانقدار و با فداکاری در پرتو تدابیر رهبری های خردمندانه امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیه الله خامنه ای(مد ظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، توانسته است بر معضلات و بحرانها غلبه یابد و عرصه را به افق های روشن آینده بگشاید.
در این دوران با اتحاد کم نظیر امام و امت، اقدامات شیطانی دشمن و اذناب و حامیانش در متوقف ساختن تلاش آحاد ملت برای کوتاه کردن فاصله ی واقعیتها با آرمانهای انقلابی، همواره مهار و بی اثر شده و کیدومکر همگی آنها به طرز اعجاب انگیزی به خود شان بازگردانده شده است.
امروز ملت ایران با وجود تحمل شرایط سخت دوران گذشته از جمله وضعیت نامطلوب حاصله از اعمال تحریمهای ظالمانه، به رغم دشمن ،در اوج اقتدار است و امیدوار به آینده، مصمم به برداشتن گامهای باقی مانده در رسیدن به پیروزی نهایی است. وضعیتی که تفرق در اجتماع، تزلزل در اراده و شکست در تلاشهای مذبوحانه جمعی دشمن در برابر خواست و اراده ی ملت ایران، از نشانه های نوید بخش آن است.
در چنین شرایطی ضروری است که سکانداری یکی از قوای مهم و اثر گذار کشور به فردی سپرده شود که مسیر طی شده مقتدرانه ، اما پرهزینه گذشته در دستیابی به وضع مطلوب انقلابی را به سرانجام برساند و گامهای معدود باقی مانده در رسیدن به هدف را با حزم، درایت و اقتدار و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان و با موفقیت بردارد. فردی که علاوه بر شجاعت و قاطعیت در عمل، از نقشه و کید دشمن آگاه باشد، در سختیها، شدائد و بحرانها مقاوم بوده، و در همه حال، استقلال و امنیت و اتحاد و انسجام ملی و پیشرفت و استقرار عدالت در کشور را جزء اولویتهای برنامه های خود قرار دهد. رشد و پیشرفت و اعتلای کشور را در اتکای به سرمایه های انسانی و خداد کشور بداند و کشور و سرمایه، کار و ثروت و مناصب و مقامات آن را متعلق به همه ی آحاد جامعه بداند. محدودیت-های ساختار اداری کشور و کمبودها او را از پیگیری و رفع معضلات ملت و کشور باز ندارد و به توان داخلی در غلبه بر معضلات، واقعا معتقد باشد، درد کشیده و فاهم به وضعیت آحاد ملت بخصوص اقشار مستضعف آن باشد و برای خدمت رسانی به مردم بخصوص نقاط محروم و نابرخوردار آن سر از پا نشناسد. به مردم از همه ی اقشار و آحاد آن عشق بورزد و برای استقرار عدالت و رفع محرومیت و زدودن چهره کریه فقر از کشور بیتاب و مشتاق باشد. به هم افزایی توان ها و مشارکت آحاد ملت در پیشرفت کشور معتقد باشد، از رانت و فساد و ویژه خواری متنفر و در قلع و قمع آن شجاع و قاطع باشد و استقرار او در مقام ریاست جمهوری چراغ امید به آینده بهتر را برای آحاد ملت ایران و دوستان ملت ایران فروزانتر نماید و نقشه های مستکبران و چشم طمع آنها به منابع کشور و ملت ایران و سایر مسلمانان و محرومان را نقش بر آب و کور گرداند.

کانون ملی اقوام، تشکلهای قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، ضمن قدرشناسی از مجموعه ی نخبگان و کارگزارانی که در انتخابات پیش رو، برای تصدی مقام ریاست جمهوری ، توانمندی و ظرفیت-های خود را معرض دید و سنجش ملت قرار داده اند، آیه الله رئیسی را فرد شایسته تصدی این مقام می داند. این کانون، ایشان را فردی انقلابی، آرمانخواه، برآمده از متن مردم، خودساخته، مقاوم، انقلابی، مومن به انقلاب و مشی و تفکر انقلابی، متنفر از فقر و هوادار مستضعفان و محرومان و شائق به استقرار عدالت و زدودن محرومیت و پیشرفت عادلانه برای آحاد ملت و مناطق مختلف کشور میداند. ایشان شناخت نسبتا کاملی از عوامل و مبادی و روشهای فساد و رانت موجود در کشور و سابقه ای درخشان در مبارزه با فساد و یژه خواری دارند، از وضعیت آحاد جامعه بخصوص اقشار فقیر و مستضعف آگاهند، به میدان تولید و موانع آن و الزامات و لوازم مقاومتی شدن اقتصاد کشور و روشهای ارتفاع موانع آن آگاهند، توانای به اجماع آفرینی آحاد ملت و نیروهای انقلابی در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور و انقلاب هستند، دشمن شناس و نه دشمن هراسند، متوکل به خدای متعال و نیروی ملت و همگام و همسوی با رهبر معظم انقلاب در هدایت امور کشور هستند.

از این رو در شرایط کنونی حمایت از نامزدی ایشان توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، به مثابه یکی از مهمترین تشکلهای انقلابی و ذی اثر در امور کشور، هم ادای دین به ملت شریف ایران در معرفی نامزد شایسته و هم اعلام آمادگی در حمایت همه جانبه ی با تمام توان از ایشان در میدانهای مختلف توسط این تشکل انقلابی و آحاد میلیونی هواداران و علاقه مندان آن در سراسر کشور است. کانون ملی اقوام، تشکلهای قومی و جغرافیایی نیروهای ائتلاف انقلاب اسلامی کشور و گروههای زیر مجموعه آن از جنابعالی به عنوان رئیس مهمترین تشکل انقلابی کشور مصرانه تقاضا دارد که به نحو مقتضی در جهت دعوت از آیه ا لله رئیسی برای گام نهادن در مسیر انتخابات پیش رو اقدام لازم را مبذول فرمایید و ایشان را از حمایت همه جانبه این تشکل و یکی از کانونهای مهم و اثر گذار آن، کانون اقوام، تشکل های قومی و مناطق جغرافیایی کشور، مطلع فرمایید. امید است که با اقدام ایشان به نامزدی و حمایت آحاد ملت از ایشان بار دیگر شاهد حماسه ای کم نظیر در اقدامی انقلابی برای برداشتن گامی بلند در دستیابی به موقعیت شایسته جهانی و وضعیت مطلوب رفاه و عدالت اسلامی و بهروزی ملت شریف و بزرگ ایران باشیم .

کانون اقوام، تشکلهای قومی و جغرافیایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

منبع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....