تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 17:38
کد خبر : 46174

بیانیه دبیرکل جامعه زینب (س) در معارفه دبیر خوزستان

بیانیه دبیرکل جامعه زینب (س) در معارفه دبیر خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار(ع) . درود و تحیت به ارواح پاک شهداء و امام شهیدان خمینی کبیر (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری . سلام و درود بر خانواده معظم شهداء و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار(ع) . درود و تحیت به ارواح پاک شهداء و امام شهیدان خمینی کبیر (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری .
سلام و درود بر خانواده معظم شهداء و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران ، و عرض احترام خدمت مردم متدین ، شریف ، مظلوم ، و خیراندیش شهر خون و شهادت و مقاومت . مردم غیوری که در برابر کفر و الحاد و نفاق در جریان هشت سال دفاع مقدس و در جریان گروهک موسوم به خلق عرب ایستادگی کرد . مردم شریف و فهیم و انقلابی خوزستان بالاخص اهواز با حضور پررنگ خود ، نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب نمودند، با عرض‌ سلام و احترام و تجدید ارادت محضر شریف امام‌ جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان برادر بزرگوارمان حضرت حجت الاسلام آقای سید نبی الله موسوی فرد و استاندار محترم جناب آقای مهندس قاسم سلیمانی دشتکی و نمایندگان محترم اهواز در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم شورای شهر اهواز و سایر مسئولین حقوقی خدمت گذار شهر اهواز و دوستانی که با عشق و علاقه و آگاهی و بصیرت ، در مسیر رسیدن به اهداف الهی ، همراه و همدل و یار و یاور جامعه زینب (س) بوده و خواهند بود.
سلام بر خوزستان ، سلام بر دلاور مردان و شیر زنان خونگرم خوزستان
مردمی که هشت سال زیر سایه جنگ خم به ابرو نیاوردند و همه رنج ها و سختی ها را چه در زمان جنگ ، چه پس از آن و تا به امروز بر دوش صبرشان حمل کردند تا انقلاب بماند . انقلابی که امام خمینی وصیت کرده بود *به دست نااهلان و نامحرمان* نیفتد .
و این بهترین دلیل بود برای مقاومت و ایستادگی در مقابل اینهمه سختی و آوار و خون و دود و محرومیت . خوزستانی ها با گوشت و پوست و خونشان ولایت را درک کردند و ولایتمداری شان را تا به امروز در عمل اثبات نموده اند . دار و ندارشان رفت اما ولایتمداری شان به یغما نرفت .
به انقلاب و امامین انقلاب وفادار ماندند و با وجود اینهمه درد و مصیبت و بی تدبیری و بی مسئولیتی دولتمردان باز هم جوانانشان را در دفاع از حرم تقدیم اسلام کردند و پیکر پاکشان را بر دوش شهر به بهشت آباد سپردند .
اگر نان شب نداشتند اما خودشان و فرزندان برومندشان پای انقلاب ایستادند و در گام دوم انقلاب با انسجام و وحدت در جهت آبادانی کشور و با پویش انقلابی و تشکیلاتی از ارزش ها و آرمان های انقلاب حراست و نگهبانی میکنند .

مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت سیاسی و حضور زنان در عرصه های سیاستگذاری و تصمیم گیری میفرمایند:

“ما باید این سوال را مطرح کنیم که چرا زنان مسئولیتهای کلیدی ندارند؟
همچنین در جایی دیگر میفرمایند:
اگر کسی بخواهد با استناد به بینش اسلامی ، زن را از فعالیت علمی و تلاش اقتصادی و سیاسی و اجتماعی محروم کند ، بر خلاف حکم خدا سخن گفته
زن وقتی از سواد و آگاهی سیاسی برخوردار باشد ، کسی نمیتواند به آسانی به او زور بگوید و حق او را پایمال نماید”

اینک با الهام از رهنمودهای گهربار و گرانسنگ مقام معظم رهبری و پس از گذشت ۱۰ سال از فراق دردناک و غمبار رحلت بنیانگذار ، موسس و اولین دبیر کل جامعه زینب (س) بانوی نمونه اسلام “بانوی دیانت ، سیاست و اخلاق ” مرحومه سرکار خانم مریم بهروزی و با گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده و در راستای اهداف ، اساسنامه و مرامنامه جامعه زینب (س) خواهر مکرمه سرکار خانم فاطمه مراد اسکندری را که از خواهران متدین ، متعهد ، ولایت مدار و انقلابی شهر اهواز بوده و دارای سوابق ارزشمندی می باشند، بعنوان دبیر جامعه زینب (س) شهر اهواز و استان خوزستان انتخاب و منصوب نموده ایم.

با آرزوی سلامتی و توفیق بیش از پیش برای این خواهر گرانمایه در جهت انجام وظایف محوله مطابق اهداف پیش بینی شده در اساسنامه و مرامنامه جامعه ، امید آن داریم که کمافی السابق منشاء خدمات ارزشمند در حوزه فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی و.. در این شهر تاریخی باشند.
موجب افتخار تشکیلات است که خانم مراد اسکندری دبیر استان خوزستان خواهر شهید مدافع حرم بوده و زینب گونه رسالت پیام آوری انقلاب و شهدا را به خوبی عهده دار هستند .

در این فرصت محدود مجال تشریح و تبیین برنامه ها بطور کامل میسر نیست، ان شالله در زمان مناسب بطور مشروح به آن خواهیم پرداخت.
با امید به رفع محرومیت از سرزمین خون و حجله های بی نشان و تلاش و همت دولتمردان جهت آبادانی و رفاه مرزداران غیور خوزستان .

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی
واجعل عواقب امورنا خیرا
اعظم حاجی عباسی
دبیر کل جامعه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....