تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 22:18
کد خبر : 54230

بورس تهران ۶ روز آینده تعطیل است؟

بورس تهران ۶ روز آینده تعطیل است؟

در مصوبه امروز ۲۸ تیر ستاد مقابله با کرونا مصوب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند. این تعطیلی‌ها تا روز یکشنبه هفته بعد ادامه‌ خواهند داشت. اما آیا بورس هم در این شش روز تعطیل است؟ امروز ۲۸ تیر، در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا تهران و البرز شش

در مصوبه امروز ۲۸ تیر ستاد مقابله با کرونا مصوب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند. این تعطیلی‌ها تا روز یکشنبه هفته بعد ادامه‌ خواهند داشت. اما آیا بورس هم در این شش روز تعطیل است؟

امروز ۲۸ تیر، در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند. این تعطیلی‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود. علی ربیعی سخنگوی دولت هم در این باره خبر داد: بنابر به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور تمامی ادارات استان‌های تهران و البرز از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

حالا با توجه به تعطیلی شش روزه در تهران و البرز آیا بورس هم تعطیل می‌شود؟ سارا علی‌یاری مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در مصاحبه‌ای اعلام کرد تعطیلی بورس منوط به تعطیلی بانک‌ها است و اگر بانک‌ها تعطیل شوند بورس هم تعطیل می‌شود.

در این باره دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خبرداد: بانک‌ها و اصناف هم در تهران و البرز به‌مدت ۶ روز تعطیل خواهند بود. پس بنابراین بورس در این ۶ روز تعطیل خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....