تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1399 - 10:55
کد خبر : 24199

بورس تهران همچنان در مسیر نزول

بورس تهران همچنان در مسیر نزول

 افت بیش از ۱۶ هزار واحدی شاخص کل بازار سهام امروز یکشنبه ۱۸ آبانماه را در دومین روز کاری هفته همچنان کاهشی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۱۶ هزار و ۶۸ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۴۶ هزار واحد قرار دارد. در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۱ شاخص کل با ۱۶

 افت بیش از ۱۶ هزار واحدی شاخص کل

بازار سهام امروز یکشنبه ۱۸ آبانماه را در دومین روز کاری هفته همچنان کاهشی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۱۶ هزار و ۶۸ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۴۶ هزار واحد قرار دارد.

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۱ شاخص کل با ۱۶ هزار و ۶۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۴۶ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۵۴ واحد کاهش به رقم ۳۶۹ هزار و ۹۱۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۱۱۹ هزار و ۱۶۹ معامله به ارزش ۹ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از همشهری آنلاین ، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت، معدنی و صنعتی گل گهر، پتروشیمی پارس، پالایش نفت تهران و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۵۲ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۷۳۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۷۷ هزار و ۲۹۱ معامله انجام داده‌اند که ۷ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول،  پتروشیمی زاگرس، برق و انرژی پیوندگستر پارس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و توسعه مسیر برق گیلان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....