تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 16:59
کد خبر : 11662

بورس بازی برخی کارکنان شهرداری در ساعت اداری

بورس بازی برخی کارکنان شهرداری در ساعت اداری

صد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ‌با حضور اعضای شورای شهر در تالار عمارت ساعت شهرداری‌ برگزار شد. به گزارش اقتصاددان: از تبریز، صد و نود و یکمین جلسه  شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز با حضور اعضای شورای شهر در تالار عمارت ساعت شهرداری تبریز برگزار شد. خزانه متمرکز هرچه زودتر

صد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ‌با حضور اعضای شورای شهر در تالار عمارت ساعت شهرداری‌ برگزار شد.

به گزارش اقتصاددان: از تبریز، صد و نود و یکمین جلسه  شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز با حضور اعضای شورای شهر در تالار عمارت ساعت شهرداری تبریز برگزار شد.

خزانه متمرکز هرچه زودتر باید ایجاد شود

شهرام دبیری رییس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز با انتقاد از بی‌توجهی شهرداری به پرداخت حقوق کارکنان شهرداری از خزانه متمرکز، اظهار داشت: شهرداری هر چه زودتر نسبت به ایجاد این حساب (خزانه متمرکز) اقدام کند.

وی ادامه داد: باید چارچوبی نیز اندیشیده شود تا زمان پرداخت حقوق کارکنان یکسان شده و نظم مالی بر شهرداری حاکم شود.

دبیری همچنین ابتلای غلامحسین مسعودی ریحان به کرونا را تائید کرد و گفت: آروزی سلامتی برای این عضو شورای شهر داریم.

برخی کارمندان شهرداری به جای انجام وظیفه در ساعت اداری در بورس معامله می‌کنند

فریدون بابایی اقدم فعالیت کارمندان شهرداری در بورس را مورد انتقاد قرار داد و گفت: برخی‌ها در شهرداری تمام امورات و وظایف خود را کنار گذاشته و از صبح تا ظهر در بورس معامله می‌کنند، هر چه زودتر باید این موضوع رسیدگی شود تا مبادا در حقوق مردم و ارباب رجوع اجحافی صورت گیرد.

وی با اشاره به بسته بودن ۴ ماهه میدان آذربایجان، عنوان کرد: در شورای چهارم پروژه‌های بزرگ در ۶ ماه بهره برداری می‌شد اما یک نماکاری ساده ۴ ماه آن جا را بسته است؛ از طرف دیگر هم آسفالت ریزی روند مشخصی ندارد و باید عادلانه انجام شود.

احداث پارک طالقانی به صورت نیمه تمام رها شده است

محرم محمدزاده نیز خواستار اتمام ساخت پارک محله طالقانی شد و گفت: ۲ سال پیش این محوطه خالی و متعلق به  آب‌وفاضلاب بود که به خاطر تهاتر به شهرداری رسید و قرار بود کلنگ زنی که انجام شده این پارک با هزینه میلیاردی که برای آن شد ساخته شود که فعلا هم نیمه کاره مانده است.

وی ادامه داد: برخی مناطق شهرداری با مصوبات شورا به صورت سلیقه ای برخورد می‌کنند؛ آخر سال پیش به خاطر شیوع کرونا قرار شد که از آرایشگاه‌ها هزینه ای دریافت نشود که برخی مناطق اقدام به اخذ وجه کرده‌اند.

تجمع اعتراضی پاکبانان به عدم پرداخت بیمه

صبح امروز در حین برگزاری جلسه شورای شهر پاکبانان شهرداری تبریز تجمعی در جلوی عمارت شهرداری تبریز در اعتراض به عدم پرداخت بیمه از سوی پیمانکار انجام داده بودند که برخی از اعضای شورا به این موضوع واکنش نشان دادند که بعد از اتمام جلسه ریاست شورای شهر تبریز در جمع این پاکبانان وعده حل این مشکل را داد.

علی آجودان زاده در این رابطه گفت: درمان سرماخوردگی بدون بیمه حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد، حق بیمه از پاکبانان و پیمانکاران آن ها گرفته می‌شود ولی پرداخت نمی‌شود.ع/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....