تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 15:49
کد خبر : 67548

به بهانه معرفی دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش

به بهانه معرفی دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر آموزش و پرورش

دغدغه نمایندگان محترم مجلس بر ابرنهاد آموزشی کشور و سکاندار وزارتخانه ای که حیات و ممات جامعه اخلاقی و آموزشی ، منوط به آن می باشد را در دو رای اعتماد ، مشاهده نمودیم. اقتصاددان: عدم رای اعتماد نمایندگان خانه ملت بر دو گزینه پیشنهادی پیشین با استدلال عدم قرابت با بدنه این وزارتخانه ،

دغدغه نمایندگان محترم مجلس بر ابرنهاد آموزشی کشور و سکاندار وزارتخانه ای که حیات و ممات جامعه اخلاقی و آموزشی ، منوط به آن می باشد را در دو رای اعتماد ، مشاهده نمودیم.

اقتصاددان: عدم رای اعتماد نمایندگان خانه ملت بر دو گزینه پیشنهادی پیشین با استدلال عدم قرابت با بدنه این وزارتخانه ، نمایان ساخت که رهبر این مجموعه ، فردی را می طلبد که سطوح مختلف آموزش و پرورش را درک ، تحلیل و با این زیست بوم آموزشی هم آوائی داشته باشد.

پر واضح است که پازل اصلی توسعه در تمامی کشورها بذل توجه حداکثری به آموزش پایه و متوسطه بوده و تربیت نسلی پیشرو در گرو رهبری توانمند بر مسند این وزارتخانه راهبردی می باشد.

خوشبختانه دولت سیزدهم در این مرحله شخصی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش مطرح نموده که قطعاً سازه ذهنی ایشان با ساختار آموزشی – پرسنلی وزارتخانه ، هم راستا و با بیش از سه دهه خدمت در این نهاد آموزشی ، دغدغه بدنه عریض و طویل آ.پ و نمایندگان مجلس را مرتفع می نماید.

امروزه وزارت آموزش و پرورش با تاسی از الگو و پارادیم حکمرانی آموزشی مقطع پایه و متوسطه ، همزمان به فردی نیاز دارد که با نگاهی استقرائی ، توامان به حکمرانی محلی – ملی و با نگاهی ایرانشمول ، علاوه بر حس تعلق عمیق به معیشت معلمان و کادر اداری آموزشی ، باعث تعمیق آموزش مدل ایرانی – اسلامی به عنوان راه برون رفت از بسیاری از مشکلات عدیده اجتماعی – اقتصادی گردد.

دکتر یوسف نوری به عنوان یکی از کهنه سربازان عرصه آموزش با کنشگری در میدانهای آموزشی کم برخوردار و نگاه توامان صف – ستادی ، به طور قطع گزینه شایسته ای برای وزارتخانه ای است که می تواند آینده ای روشن را برای ایرانی آبادتر در پرتو تربیت نسلی حرفه ای و متعهد برای کشور ، ترسیم نماید که نمایندگان محترم خانه ملت با رصد این موضوع و انتخاب ایشان ، بر این موضوع صحه خواهند گذاشت

حمیدرضا خانپور ، مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان قزوین و کارشناس ارشد آموزشهای مهارتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا ساور جمعه , ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۳

انتخاب و معرفی آقای نوری بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ،بدلیل برخورداری ایشان از علم و تخصص و همچنین تجربه بالای مدیریتی وفهم صحیح ایشان از جایگاه این وزارت‌خانه ،بطور قطع موجب ۱.تحول۲.شکوفایی۳.تعالی وزارتخانه۴.احقاق حقوق معلمان در کلیه سطوح خواهد شد.
ازطرفی با انتخاب و رای حداکثری نمایندگان محترم مجلس به‌ایشان ،اعتماد مردم به مجموعه اثرگذار دولت را تقویت واز سوی دیگر وفاق و همدلی مجلس و دولت را که آرزوی همیشگی مردم عزیز کشورمان از این دوقوه همراه و موثر را متجلی‌تر میسازد،ونکته قابل تامل اینکه مسئولین اثرگذار کشور زین پس در انتخابشان تمامی جوانب لازم برای حکمرانی را مطمح‌نظر قرار میدهند.با آرزوی توفیق برای جناب آقای دکتر نوری وزیر بسیجی و جانباز آموزش و پرورش
اللهم انا نرغب الیک فی دولت الکریمه وتعزه به‌الاسلام و اهلَه

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....