تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 10:49
کد خبر : 46949

بساط فساد ارزی را برمی چینم

بساط فساد ارزی را برمی چینم

از حقوق همه سهامداران خرد بورسی حمایت خواهم کرد سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و امور دارایی گفت: بنده پس از کسب جایگاه ریاست جمهوری از حقوق همه سهامداران بورسی به ویژه سهامداران خرد حمایت خواهم کرد.   به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،  سید شمس الدین حسینی  با اشاره سیاست

از حقوق همه سهامداران خرد بورسی حمایت خواهم کرد

سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد و امور دارایی گفت: بنده پس از کسب جایگاه ریاست جمهوری از حقوق همه سهامداران بورسی به ویژه سهامداران خرد حمایت خواهم کرد.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،  سید شمس الدین حسینی  با اشاره سیاست های وی پیرو اصلاح بازار سرمایه پس کسب جایگاه ریاست جمهوری گفت:  اگر شما به متخصصین بازار سرمایه مراجعه کنید ملاحظه می کنید که عصر نوین بازار سرمایه ایران و پیاده سازی قانون جامع بازار سرمایه در دوران مدیریت بنده و ریاست بنده در شورای عالی بازار سرمایه شکل گرفت.

وی تصریح کرد : حتما بنده پس از کسب جایگاه ریاست جمهوری از  نوسانات شدید و مشکلات بازار سرمایه پیشگیری خواهم کرد.

حسینی تاکید کرد: همچنین بنده پس از کسب جایگاه ریاست جمهوری از حقوق همه سهامداران بورسی به ویژه سهامداران خرد حمایت خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ایا وی ساختار بورس را نیز تغییر خواهد داد و یا خیر، گفت: به نظر بنده ساختار بورس از جمیع جهات شرایط خوبی دارد و آن چیزی که حائز ایراد است مشکلات فرابورس است البته منظورم سازمان فرابورس نیست و منظورم آن چیزی است که ورای بازار سرمایه وجود دارد لذا حتما درباره هدایت و راه بری این موضوع هم برنامه خواهم داشت.

حسینی در پاسخ به سوال دیگری درباره سیاست های ارزی دولت خود گفت: مهمترین مشکلی که امروز در سیاست های ارزی وجود دارد، چندگانگی قیمت ارز و فساد ارزی است که وجود دارد.

وی تصریح کرد: حتما بنده در دولتم بساط این فساد ارزی را برمی چینم.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....