تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1399 - 21:51
کد خبر : 10497

بزرگترین شرکت‌های خرده‌فروشی جهان کدامند؟/ چشم‌انداز فروش در سال۲۰۲۰

بزرگترین شرکت‌های خرده‌فروشی جهان کدامند؟/ چشم‌انداز فروش در سال۲۰۲۰

صنعت خرده‌فروشی جهان بر اثر بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ و اقدامات انجام شده برای مهار آن، ضربه سختی را به خود دیده است. در حالی که خرده‌فروشان مستقل و خاص بیشترین صدمه از قرنطینه را متحمل شدند، تاجران بزرگتر احتمالا از این بحران جان سالم به در خواهند برد. با اینکه هزاران خرده‌فروش کوچک در ایالات

صنعت خرده‌فروشی جهان بر اثر بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ و اقدامات انجام شده برای مهار آن، ضربه سختی را به خود دیده است.

در حالی که خرده‌فروشان مستقل و خاص بیشترین صدمه از قرنطینه را متحمل شدند، تاجران بزرگتر احتمالا از این بحران جان سالم به در خواهند برد.

با اینکه هزاران خرده‌فروش کوچک در ایالات متحده و در سطح بین‌المللی پس از اجبار به تعطیلی فروشگاه‌های خود برای چندین هفته، در حال مبارزه برای بقاء خود هستند، غول‌های این صنعت مانند والمارت یا آمازون با سالی ناامیدکننده در زمینه رشد فروش و سودی ناخوشایند روبرو هستند.

همانطور که در نمودار ارائه شده مشاهده می‌شود، بر اساس چشم‌انداز خرده‌فروشی جهانی برای سال ۲۰۲۰، دو شرکت مذکور بزرگترین خرده‌فروشان جهان به شمار می‌روند.

با توجه به اندازه و ردپای جهانی آمازون، حیرت‌انگیز است که تا چه اندازه از رقیب آنلاین خود، والمارت، در میزان فروش فاصله دارد.

بر اساس آخرین تخمین‌های ارائه شده توسط کانتار (Kantar)، پیش‌بینی می‌شود که والمارت در سال جاری ۵۲۷.۸میلیارد دلار فروش داشته باشد و بالاتر از آمازون، با تخمین فروش ۲۶۸.۲میلیارد دلار قرار گیرد.

در ادامه، شرکت کاسکو (Costco)، با پیش‌بینی ۱۵۶.۶میلیارد دلار فروش در سال جاری در جایگاه سوم قرار دارد و به دنبال آن، شرکت آلمانی Schwarz Group، اولین شرکت غیر آمریکایی در بین ۱۰خرده‌فروش برتر جهان است.

در نمودار ارائه شده، میزان فروش پیش‌بینی شده برای شرکت‌های خرده‌فروشی برتر در سال جاری را مشاهده می‌کنید؛

بزرگترین شرکت‌های خرده‌فروشی جهان کدامند؟/ چشم‌انداز فروش در سال۲۰۲۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....