تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 12:30
کد خبر : 57450

برنامه های پیشنهادی‌وزیر (علوم تحقیقات و فناوری) دولت۱۳

برنامه های پیشنهادی‌وزیر (علوم تحقیقات و فناوری) دولت۱۳

وزیر پیشنهادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم با حضور در ۱۴ کمیسیون مجلس شورای اسلامی، برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد.  محمد علی زلفی گل وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری از شنبه ۲۳ مردادماه با حضور در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را برای تصدی مقام وزارت

وزیر پیشنهادی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم با حضور در ۱۴ کمیسیون مجلس شورای اسلامی، برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد.

 محمد علی زلفی گل وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری از شنبه ۲۳ مردادماه با حضور در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را برای تصدی مقام وزارت علوم در ۴ سال آینده اعلام کرد .

برنامه حضور وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون‌های مجلس به شرح زیر است.

1. کمیسیون آموزش: شنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۴ تا ۱۶

2. کمیسیون اصل ۹۰: شنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۷ تا ۱۸

3. کمیسیون اجتماعی: یکشنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۴ تا ۱۵

4. کمیسیون صنایع: یکشنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۵ تا ۱۶

5. کمیسیون عمران: یکشنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۶ تا ۱۷

6. کمیسیون کشاورزی: یکشنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۷ تا ۱۸

7. کمسیون امنیت: دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۹ تا ۱۰

8. کمیسیون برنامه و بودجه: دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۰ تا ۱۱

9. کمیسیون انرژی: دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۱ تا ۱۲

۱۰. کمیسیون بهداشت و درمان: دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۴ تا ۱۵

۱۱. کمیسیون اقتصادی: دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۵ تا ۱۶

۱۲. کمیسیون فرهنگی: دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۶ تا ۱۷

۱۳. کمیسیون قضائی: دوشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۷ تا ۱۸

۱۴. کمیسیون شوراها: سه شنبه ۲۶ مرداد ساعت ۸ تا ۹

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....