تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 10:58
کد خبر : 18482

برنامه عملیاتی حمایت از بورس در دستور کار مجلس و دولت

برنامه عملیاتی حمایت از بورس در دستور کار مجلس و دولت

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برنامه عملیاتی مجلس برای حمایت از بازار سرمایه امروز(دوشنبه)در نشست مشترک میان مجلس، روسای کمیسیون‌های تخصصی با وزرای اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی مشخص می‌شود.  محمدرضا پورابراهیمی داورانی از اتخاذ تصمیمات تخصصی مربوط به حوزه بازار سرمایه در نشست مشترک امروز(دوشنبه) قالیباف رئیس مجلس و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برنامه عملیاتی مجلس برای حمایت از بازار سرمایه امروز(دوشنبه)در نشست مشترک میان مجلس، روسای کمیسیون‌های تخصصی با وزرای اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی مشخص می‌شود.

 محمدرضا پورابراهیمی داورانی از اتخاذ تصمیمات تخصصی مربوط به حوزه بازار سرمایه در نشست مشترک امروز(دوشنبه) قالیباف رئیس مجلس و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با وزرای اقتصادی و رئیس بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم : نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست دیروز در مجلس مباحث مربوط به بازار بورس به صورت عمومی بررسی شد، افزود: برنامه عملیاتی مجلس برای حمایت و افزایش ظرفیت بازار سرمایه در راستای کمک به اقتصاد کشور در نشست مشترک رئیس مجلس، روسای کمیسیون‌های تخصصی با وزرای اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی بررسی می‌شود، این برنامه مبنای تصمیم مجلس و دولت خواهد بود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مدیریت بازارهای موازی و اجتناب از تصمیمات هیجانی اضافه کرد: تصمیم گیری در خصوص حمایت از اشخاص حقوقی در حوزه بازار سرمایه و تعیین تکالیف میان و بلند مدت و نظارت بر حسن اجرای قوانین موجود از محورهای جلسه فردا است.

وی تاکید کرد: در هر صورت مجلس شورای اسلامی برای حمایت از بازار سرمایه از ابزار نظارتی خود استفاده می کند و بر روند عملکرد سازمان بورس در اجرای آیین نامه ها این سازمان نیز نظارت خواهد کرد تا شرکت های حقوقی بر اساس سهم و تکالیف حقوقی خود اقدام به بازار گردانی کنند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....