تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 23:31
کد خبر : 46823

بررسی تکنیکال قیمت دومین رمزارز جهان

بررسی تکنیکال قیمت دومین رمزارز جهان

اتریوم به دنبال سقوط شدید ۲۰درصدی، اکنون باز هم به کانال ۴هزار دلاری نزدیک شده است. اما برخی از تحلیل‌ها نشان می‌دهد که احتمال افت مجدد قیمت این رمزارز تا کانال ۳هزار دلاری وجود دارد. اقتصاددان: اتریوم به دنبال سقوط ۲۰درصدی، سطح حمایتی ۳هزار و ۵۰۰دلاری را پذیرفته است. بازیابی آغاز شده اما مدل معامله،

اتریوم به دنبال سقوط شدید ۲۰درصدی، اکنون باز هم به کانال ۴هزار دلاری نزدیک شده است. اما برخی از تحلیل‌ها نشان می‌دهد که احتمال افت مجدد قیمت این رمزارز تا کانال ۳هزار دلاری وجود دارد.

اقتصاددان: اتریوم به دنبال سقوط ۲۰درصدی، سطح حمایتی ۳هزار و ۵۰۰دلاری را پذیرفته است. بازیابی آغاز شده اما مدل معامله، مقاومت قابل توجهی نشان می‌دهد که احتمالا روند صعودی را دشوار خواهد کرد.

سقوط شدید اتریوم از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۴هزار و ۴۰۰دلار، مانع دستیابی این رمزارز به سطح حمایتی بالای ۴هزار دلار شد. اتریوم پیش از ثبات در قیمت ۳هزار و ۵۰۰دلار، در سطح پایین‌تری از قیمت قرار داشت. این حمایت با جلوگیری از گسترش ضرر به ۳هزار دلار، برای این ارز دیجیتال بسیار پراهمیت شد. به همین ترتیب، خریداران توجه خود را از کانال ۳هزار و ۵۰۰دلار، به سطح بالاتر از ۴هزار دلار معطوف کردند.

بازیابی اتریوم به تدریج حرکت می‌کند

در زمان نوشتن این گزارش، اتریوم خود را به سطح بالاتر از کانال ۳هزار و ۸۰۰دلار رسانده و در حال حاضر به قیمت ۳هزار و ۹۶۳دلار معامله می‌شود. معامله بالاتر از این سطح حیاتی برای اثبات امکان بازیابی آن در قیمت بالاتر از ۴هزار دلار بسیار مهم خواهد بود.

به نظر می‌رسد روند صعودی توسط شاخص مقاومت نسبی (RSI) در نمودار چهار ساعته تثبیت شده باشد. این شاخص تکنیکال، روند یک دارایی را دنبال کرده و استقامت آن را اندازه‌گیری می‌کند. شاخص RSI، شرایط خرید و فروش بیش از حد را شناسایی می‌کند. به رغم افت ۲۰درصدی، اتریوم فروش بیش از حد را تجربه نکرد. با این حال، بازیابی از حدود ۴۰، یک نشانه صعودی است.

مدل زنجیره‌ای داخل و خارج از حد قیمت (IOMAP)، منطقه ازدحام فروشنده قابل توجه مقدم بر اتریوم را نشان می‌دهد. این منطقه از ۳هزار و ۸۵۸دلار به ۳هزار و ۹۱۱دلار می‌رسد. در این ناحیه، نزدیک به ۲۱هزار و ۸۰۰آدرس پیش از این تقریبا ۶.۶میلیون اتریوم خریداری کرده‌اند. گذر از این منطقه آسان نخواهد بود؛ بنابراین روند صعودی ممکن است با اختلال مواجه شود.

مدل IOMAP اتریوم

این مدل نشان می‌دهد که اتریوم در بالای منطقه ثبات نسبتا ضعیف قرار گرفته است. این منطقه حمایتی نگران‌کننده از ۳هزار و ۳۴۴دلار تا ۳هزار و ۴۵۹دلار خواهد بود. در این نقطه، حدود ۳۰۱هزار آدرس پیش از این تقریبا ۲.۲میلیون اتریوم خریداری کرده بودند. اگر فشار بالا در جلسات معاملاتی آتی افزایش یابد، اتریوم احتمالا به سمت کانال ۳هزار و ۲۰۰ و ۳هزار دلاری برای دستیابی به یک منطقه ثبات قوی، سقوط را تجربه کند.

در نمودار ارائه شده، روند چهار ساعته تغییر قیمت اتریوم را مشاهده می‌کنید؛

بررسی تکنیکال قیمت دومین رمزارز جهان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....