تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 10:09
کد خبر : 24365

بررسی «بودجه ۷ شرکت بزرگ»

بررسی «بودجه ۷ شرکت بزرگ»

بررسی «بودجه ۷ شرکت بزرگ» در کمیته اصلاح ساختار بودجه زنگنه، رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس از بررسی بودجه هفت شرکت عمده و بزرگ دولتی در این کمیته خبر داد و گفت: تصمیم داریم تا با دعوت از رسانه‌ها بررسی بودجه شرکت‌های دولتی را به صورت شفاف انجام دهیم. به گزارش اقتصاددان به نقل

بررسی «بودجه ۷ شرکت بزرگ» در کمیته اصلاح ساختار بودجه

زنگنه، رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس از بررسی بودجه هفت شرکت عمده و بزرگ دولتی در این کمیته خبر داد و گفت: تصمیم داریم تا با دعوت از رسانه‌ها بررسی بودجه شرکت‌های دولتی را به صورت شفاف انجام دهیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس، با اشاره به ارسال بودجه شرکت‌های دولتی در روز ۱۵ آبان ماه توسط دولت به مجلس گفت: تصمیم داریم تا بودجه ۷ شرکت عمده که تقریبا بیشترین حجم بودجه شرکت‌های دولتی را در اختیار دارند، در کمیته اصلاح ساختار بودجه بررسی کنیم.

وی ادامه داد: ما با دعوت از مجامع شرکت‌هایی مانند شرکت ملی نفت، دو پالایشگاه بزرگ، پتروشیمی و … برای حضور در جلسات این کمیته،   گزارش آنها را بررسی خواهیم کرد، البته از رسانه ها هم برای حضور در این نشست‌ها دعوت بعمل خواهد آمد تا افکار عمومی به طور شفاف در جریان این موضوع قرار بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی فرصت زمانی کافی برای رسیدگی به اسناد مالی و بودجه‌ای ۴۰۰ شرکت را ندارد، قانون مصوب شده برای این موضوع ایراد زیرساختی دارد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....