تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 13:59
کد خبر : 72311

برداشت از حساب بانکی با ترفند تماس تلفنی!

برداشت از حساب بانکی با ترفند تماس تلفنی!

سرهنگ رجبی: کلاهبرداران سایبری برای برداشت غیرمجاز از حساب افراد همواره از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از این روش‌ها برقراری تلفن تماس تلفنی با کاربران است. اقتصاددان: سرهنگ رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا: کلاهبرداران سایبری برای برداشت غیرمجاز از حساب افراد همواره از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند

سرهنگ رجبی: کلاهبرداران سایبری برای برداشت غیرمجاز از حساب افراد همواره از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از این روش‌ها برقراری تلفن تماس تلفنی با کاربران است.

اقتصاددان: سرهنگ رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا: کلاهبرداران سایبری برای برداشت غیرمجاز از حساب افراد همواره از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از این روش‌ها برقراری تلفن تماس تلفنی با کاربران است.

در این روش کلاهبردار در پوشش برنامه‌های صدا و سیما، قرعه کشی‌های مختلف، سفر عتبات و عالیات و … به صورت رندوم با هموطنان تماس تلفنی برقرار کرده و بیان مسلط و به روشی که کاربر متوجه نشود، اطلاعات و رمز‌های بانکی را دریافت و در فرصت مناسب اقدام به برداشت حساب قربانی خود می‌کند.

برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی هموطنان اطلاعات خود را به ویژه رمز‌های بانکی را در اختیار افراد که از طرق مختلف به خصوص تماس تلفنی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، قرار ندهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....