تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 19:32
کد خبر : 12079

برترین صندوق های سرمایه گذاری مختلط در یک ماه گذشته کدامند

برترین صندوق های سرمایه گذاری مختلط در یک ماه گذشته کدامند

در این گزارش اقتصاددان، به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط پرداخته شده است. اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد. همچنین میزان تغییر در ارزش

در این گزارش اقتصاددان، به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط پرداخته شده است. اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد. همچنین میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده است. میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.
پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

برترین صندوق های سرمایه گذاری مختلط در یک ماه گذشته کدامند

برترین صندوق های سرمایه گذاری مختلط در یک ماه گذشته کدامند

ارزش صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط در پایان هفته منتهی به ۱۷ تیر ماه سال جاری به ۳۸ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال رسیده است. در هفته گذشته شاهد ورود منابع مالی جدید به ارزش ۱.۹۳۴ میلیارد ریال به این صندوق‌ها بوده ایم. بیشترین جذب منابع مالی مربوط به صندوق تجربه ایرانیان با ۱.۴۸۷ میلیارد ریال بوده است.
بیشترین ارزش صندوق‌های مختلط مربوط به صندوق تجربه ایرانیان با ۱۳.۷۶۷ میلیارد ریال است. پس از آن صندوق‌های مختلط گوهر نفیس تمدن و ثروت آفرین پارسیان به ترتیب با ۴.۴۰۶ و ۴.۰۳۲ میلیارد ریال است.
میانگین بازدهی ماهیانه صندوق‌های مختلط به بیش از ۳۰ درصد رسیده است. بیشترین بازدهی ماهیانه مربوط به صندوق آرمان سپهر آشنا با ۴۵.۸ درصد است. پس از آن صندوق‌های مشترک پارس و قابل معامله اندیشه نوین با ۴۳.۳ و ۴۱.۷ درصد است.
میانگین بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط در سال منتهی به ۱۷ تیر ماه امسال به ۲۵۳ درصد رسیده است. بیشترین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها مربوط به صندوق نواندیشان با ۴۲۵ درصد، صندوق سپهر اندیشه نوین با ۲۷۴ درصد است. کمترین بازدهی نیز مربوط به صندوق مشترک کوثر با ۱۷۶ درصد بازدهی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....