تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 11:34
کد خبر : 83993

بدهکاران کدام بانک‌ها معرفی نشدند؟

بدهکاران کدام بانک‌ها معرفی نشدند؟

وزیر اقتصاد: اسامی بدهکاران بزرگ ۱۱ بانک دولتی اعلام شد و به غیر از بانک‌های قرض‌الحسنه مهر و توسعه تعاون همه بانک‌های دولتی اقدام به این کار کردند.  بورس روز گذشته صعودی و مثبت بود. به طوری که شاخص کل رشد ۱۵،۳۲۷ واحدی (معادل ۱.۰۵ درصد) را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن نیز با رشد ۰.۸۸

وزیر اقتصاد: اسامی بدهکاران بزرگ ۱۱ بانک دولتی اعلام شد و به غیر از بانک‌های قرض‌الحسنه مهر و توسعه تعاون همه بانک‌های دولتی اقدام به این کار کردند.

 بورس روز گذشته صعودی و مثبت بود. به طوری که شاخص کل رشد ۱۵،۳۲۷ واحدی (معادل ۱.۰۵ درصد) را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن نیز با رشد ۰.۸۸ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات خرد به ۶۱۷۵ میلیارد تومان رسید. در بین صنایع خودرو و قطعات، بانک و شیمیایی‌ها و در بین نمادها خگستر، خودرو و خساپا بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

حدود ۱۹۸ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد. بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای وبصادر و وتجارت بود. حقوقی‌ها هم بیشترین خالص خرید را در نمادهای خگستر و شپنا داشتند.

سازمان خواربار و کشاورزی ملل‌متحد، فائو اعلام کرد قیمت جهانی موادغذایی در ماه مارس به بالاترین حد خود رسید.

معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: پرداخت با رمزارزها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

معاون امور گمرکی گمرک ایران مبنای ارزش‌گذاری کالا برای دریافت حقوق ورودی تغییر کرده است. از این پس حقوق ورودی کالاها به جای ۴۲۰۰ تومان با نرخ ۲۳ هزار تومان محاسبه می‌شود.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توئیتی اعلام کرد: بانک مرکزی اسامی بدهکاران بزرگ بانکی را منتشر می‌کند.

خاندوزی وزیر اقتصاد: امروز اسامی بدهکاران بزرگ ۱۱ بانک دولتی اعلام شد و به غیر از بانک‌های قرض‌الحسنه مهر و توسعه تعاون همه بانک‌های دولتی اقدام به این کار کردند.

وزیر اقتصاد «برنامه کاهش اثر تحریم بر اقتصاد» را تحویل مجلس داد.

وزیر راه و شهرسازی: قطری‌ها مشتاق استفاده از ظرفیت‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.

اعلام دستمزد مبنای کسر حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس: متاسفانه دولت هم در بودجه پارسال و هم در بودجه امسال هرگونه اعتبار در خصوص مقابله یا مدیریت ریزگردها را حذف کرد.

وزیر بهداشت: مشکلی برای تامین دارو نداریم. از داروهای داخلی حمایت می‌کنیم. تقریبا ۹۰ درصد داروها در کشور، ایرانی هستند./مشکلی برای تامین ارز ترجیحی دارو وجود ندارد و حدود سه میلیارد دلار به این وزارتخانه اختصاص داده شده است.

نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها، بر اساس فرمول ابلاغی وزارت نفت و با اعمال سقفِ نرخ گاز صادراتی، حداکثر ۵۰ هزار ریال تعیین می‌شود.

مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس: شرکت‌ها ملزم به عرضه عمده یا بلوکی در بازار سرمایه بوده و سازمان بورس مانع از عرضه آنها به طور خرد می‌شود./همه سهامداران حقیقی و حقوقی می‌‌توانند در مجامع عمومی حضور داشته باشند.

قیمت دلار دیروز با رشد ۲۳۰ تومانی به ۲۷۹۷۰ تومان رسید. دلار دیروز برای ساعاتی بالای مرز ۲۸ هزار تومان هم قرار گرفت.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید: ما نمی‌دانیم به توافقی با ایران دست خواهیم یافت یا نه، اگرچه تلاش برای رسیدن به چنین توافقی ادامه دارد و ما همچنان در حال بررسی آن هستیم.

امیرعبداللهیان: توافق ما با طرف روس این شد اگر در موضوع مذاکرات وین خطوط قرمز ما رعایت شد و به نقطه توافق رسیدیم، روسیه هیچ مانعی نخواهد بود./طرف آمریکایی در دو، سه هفته گذشته زیاده‌خواهی‌هایی را مطرح کرد که در تعارض با برخی بندهای متن است./در حوزه لغو تحریم‌ها، آنها خارج از مذاکرات علاقه‌مندند شروط جدیدی را مطرح و اعمال کنند./نفعی در مذاکرات مستقیم با آمریکا ندیدیم، بارها آن‌ها بر مذاکره اصرار کردند گفتیم اگر حسن‌نیت دارید، یکی دو مورد اقدامات عملی را انجام دهید.

امیرعبداللهیان: آمریکا اگر حسن نیت دارد، قبل از هر توافقی یکی دو مورد از مسائل ملموس و علنی را اعلام کند تا نشان دهند در عمل نیز حسن نیت دارند به طور مثال بخشی از درآمدهای بلوکه شده ملت ایران را آزاد کنند و آقای بایدن یک مورد از تحریم‌ها را با فرمان اجرایی خود به نشانه حسن نیت لغو کند.

هآارتص از قول منابع اسرائیلی: بایدن به زودی رد درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را اعلام می‌کند.

رئیسی: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از سوی دولت به عنوان مرجع اطلاع‌رسانی و ارتباط با اصحاب رسانه و نخبگان در حوزه مذاکرات هسته‌ای تعیین شده و اصحاب رسانه به طور مستمر جلسات و نشست‌هایی با مسئولان مربوطه در دبیرخانه در جریان روند پیشرفت مذاکرات قرار می‌گیرند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران: ایجاد نیروگاه‌های هسته‌ای امری فانتزی نیست، ضرورت کشور است.

با شمارش ۹۵ درصد آراء در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ماکرون با کسب ۲۷ درصد پیشتاز است و مارین لوپن با حدود ۲۳ درصد در جایگاه دوم قرار دارد. آن‌ها دو هفته دیگر در دور دوم انتخابات رقابت خواهند کرد.

پارلمان پاکستان بامداد یکشنبه در جلسه‌ای به عمران‌خان، نخست‌وزیر این کشور رأی عدم اعتماد داد.

دیوان بین‌المللی داوری رأی ۳۹ میلیون یورویی به نفع ایران را صادر کرد و ایران برنده دعوای حقوقی با شرکت فرانسوی سفره‌گاز شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....