تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 19:29
کد خبر : 39663

با کدام رویا، به خواب رفته اید؟

با کدام رویا، به خواب رفته اید؟

بقلم ابوالفضل بابادی شوراب جامعه ایلی و ملی ما همواره از قلم به مزدانی رنج می برد که توجیه گر ناتوانی و نادانی مدیران بر کرسی نشسته می باشند. پروپاگاندای رسانه ای که شاید با آمدن استاندار بختیاری در خوزستان، در جستجوی کسب پیمانکاری ها، مدیریت ها، استخدام ها و احکام مشاوره می باشد، نوشتارهای

بقلم ابوالفضل بابادی شوراب

جامعه ایلی و ملی ما همواره از قلم به مزدانی رنج می برد که توجیه گر ناتوانی و نادانی مدیران بر کرسی نشسته می باشند.

پروپاگاندای رسانه ای که شاید با آمدن استاندار بختیاری در خوزستان، در جستجوی کسب پیمانکاری ها، مدیریت ها، استخدام ها و احکام مشاوره می باشد، نوشتارهای انذار دهنده و منتقد را به برادرکشی متهم می کند!

کدام برادر؟ برادری که فهم سیاسی و مدیریتی ندارد که در حضور ۶ ماهه اش عملا بدون تصویب اعتبار، هیچ کاری نمی تواند بکند و در فضای واقعی اقوام خوزستان، ردپای ناتوانی از خود بجای خواهد گذاشت و البته شاید با قبول استانداری خوزستان برای۶ ماه به وزن رزومه مدیریتی خود بیفزاید، ولی با عملکردش در این مدت کوتاه و با شناخت سیاست های ۸ ساله دولت که هیچ گامی جهت توسعه استان برنداشته، تنها زیان ده اصلی این بازی انتصابات، ایل تاریخ ساز بختیاری در خوزستان خواهد بود که از سرافکندگی عملکرد ضعیف فرزندش در مقابل اقوام حاضر در استان، برای انتصاب بعدی چنین جایگاهی در استان، حرفی برای گفتن نخواهد داشت و شاید عملا کوپن بختیاری ها برای مدت ها، بخاطر تصاحب استانداری در مدت ۶ ماه بسوزد، اما مگر منفعت طلبان پست و مقام های آمدنی و رفتنی و دو روزه، متوجه این ضرر سنگین قوم در استان می شوند؟

آقایانی که از روز انتصاب استاندار، از هر بختیاری دیگر متعصب تر شده اید، چگونه مدعی هستید که با نوشتارهای برآمده از عِرق بختیاری که شاید کمتر از ۵ درصد جامعه آن را رصد کنند، ایل بختیاری زیرسئوال می رود؟ اما عملکرد ضعیف مدیر همتبار آن هم در مدت کوتاه کمتر از ۶ ماه که با گوشت و پوست ۱۰۰ درصد جامعه خوزستان مرتبط است، باعث زیرسئوال رفتن ایل و تبار نمی شود؟ با کدام رویا به خواب رفته اید؟

تفکرات دلسوز و منصف بختیاری بر حیثیت و اعتبار تاریخی و فرهنگی ایل عِرق دارند، اما گروهی پرهیاهو، به هر بدنامی دست می زنند تا از قِبَل بختیاری بودن منصب و مقام کسب کنند، براستی کدام دلسوز ترند؟

ضمنا انتقاد درونی نوشتارهای یک بختیاری از عملکرد مدیر بختیاری، راه طعن و کنایه زدن دیگران را بر ما، می بندد.

البته از مهره هایی که دستوری و غیرمستقل عمل می کنند، هیچ انتظاری نمی توان داشت، چرا که از هزینه کرد هر شانیتی برای حفظ جایگاه خود ابایی ندارند.

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....