تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 12:14
کد خبر : 61767

با این نکات اتصال اینترنت خود را تا سه برابر سریعتر کنید!

با این نکات اتصال اینترنت خود را تا سه برابر سریعتر کنید!

وای فای اکثر شرکت های ارائه کننده اینترنت، ادعا می کنند که بهترین سرعت اینترنت را در اختیار همه قرار می دهند، اما چرا اغلب این سرعت واقعا کند است؟ بخصوص وقتی که می خواهید چیزی دانلود کنید و یا آنلاین فیلمی تماشا کنید واقعاً خسته کننده خواهد بود. اما خوشبختانه کارهای زیادی وجود دارد

وای فای

اکثر شرکت های ارائه کننده اینترنت، ادعا می کنند که بهترین سرعت اینترنت را در اختیار همه قرار می دهند، اما چرا اغلب این سرعت واقعا کند است؟ بخصوص وقتی که می خواهید چیزی دانلود کنید و یا آنلاین فیلمی تماشا کنید واقعاً خسته کننده خواهد بود. اما خوشبختانه کارهای زیادی وجود دارد که شما می توانید برای سرعت بخشیدن به اتصال اینترنت خود انجام دهید!

نقطه مناسب

امواج WiFi در واقع همان امواج رادیویی هستند، اما بسیار کوتاهتر! این بدان معناست که هرچه دورتر از مودم خود بنشینید ، سرعت اینترنت شما کندتر خواهد بود. برد متوسط مودم ​​فقط به ۴۵ متر می رسد! علاوه بر این، دیوارها نیز سیگنال را کند می کنند. به عبارت دیگر؛ سرعت وای فای شما بسیار تحت تأثیر مکانی است که مودم خود را قرار داده اید. به همین دلیل مهم است که مودم را در مرکز خانه خود قرار دهید و ترجیحاً نه در یک قفسه!

کف زمین

مودم خود را روی زمین نگذارید چراکه سیگنال در عبور از موادی که کف اغلب از آنها ساخته شده است مشکل دارد. علاوه بر این، اکثر مودم ها به گونه ای ساخته شده اند که سیگنال خود را کمی به سمت پایین ارسال می کنند. بنابراین، بهتر است مودم خود را در ارتفاع قرار دهید.

89826324 اقتصاددان نوشته

وسایل الکترونیک

نکته دومی که مهم است اینکه مودم خود را از سایر دستگاه های الکترونیکی دور نگه دارید. این وسایل الکترونیکی می توانند سیگنال مودم را تحت تأثیر قرار دهند و تأثیر منفی روی آن بگذارند.

آنتن

نکته چهارم تنظیم دو آنتن دستگاه است. اطمینان حاصل کنید که یک آنتن به صورت افقی و دیگری در جهت عمودی باشد. به این ترتیب شما بهترین شانس را خواهید داشت که همه دستگاه های متصل به مودم شما از اینترنت مناسب برخوردار شوند.

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....