تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 18:29
کد خبر : 39853

با آرزوی سلامتی برای وی!

با آرزوی سلامتی برای وی!

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، در واکنش به اظهارات جو بایدن همتای آمریکایی اش که وی را قاتل خوانده بود برای بایدن آرزوی سلامتی کرد و گفت: ما وقتی دیگران و دیگر کشورها را ارزیابی می کنیم، مانند آن است که در آینه می نگریم. کاخ کرملین اعلام کرد : اقتصاددان: رییس جمهور روسیه  در

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، در واکنش به اظهارات جو بایدن همتای آمریکایی اش که وی را قاتل خوانده بود برای بایدن آرزوی سلامتی کرد و گفت: ما وقتی دیگران و دیگر کشورها را ارزیابی می کنیم، مانند آن است که در آینه می نگریم.

کاخ کرملین اعلام کرد :

اقتصاددان: رییس جمهور روسیه  در جریان ملاقات با ساکنان کریمه و سواستوپل گفت: «من شخصا با او آشنا هستم. من چه جوابی به او بدهم. برای او آرزوی سلامتی دارم و این را فارغ از هر کنایه و شوخی ای می گویم».

پوتین‌ افزود: روسیه با در نظر گرفتن منافع ملی خود ، به توسعه روابط خود با همه کشورهای جهان ، از جمله ایالات متحده ادامه خواهد داد.

پوتین تصریح کرد: «سران آمریکا تصمیم دارند براساس رویکردهای خودشان با روسیه تعامل کنند و ما هم براساس رویکردهای خودمان با آنها تعامل می کنیم».

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: «اگر به‌طور کلی بخواهم بگویم، در تاریخ هر ملت و هر دولتی سختی های فراوان و اتفاقات غم انگیز و خونینی وجود دارد. وقتی ما دیگران را قضاوت می‌کنیم و یا حتی دول دیگر را ارزیابی می‌کنیم ما در واقع انگار همیشه در آینه نگاه می‌کنیم و همواره خودمان را می بینیم».

بایدن در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی نیوز با قاتل توصیف کردن پوتین گفته بود: او (پوتین) تاوان دخالت در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آن را پرداخت خواهد کرد. ما مذاکراتی طولانی داشتیم. شناخت نسبتا خوبی از او دارم. به او گفتم من از شما شناخت دارم و تو هم از من شناخت داری. اگر به این نتیجه برسم که چنین اتفاقی رخ داده است، آماده باشید.

برخی منابع و رسانه ها اعلام کردند که دولت امریکا قصد دارد تحریم های علیه روسیه را افزایش دهد.
رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت: واشنگتن مصمم است که فقط در مورد موضوعات مورد علاقه طرف آمریکایی با مسکو روابط داشته باشد اما ما هم در موضوعاتی که برای خود مفید دانیم رابطه برقرار خواهیم کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....