تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 - 16:01
کد خبر : 71159

بانک ها حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارند

بانک ها حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارند

رییس جمهور در بازدید از یکی از کارخانه های ریسندگی یزد که هشت سال تعطیل و متروکه بوده است، گفت: هیچ بانکی حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارد. اقتصاددان: حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، صبح جمعه در بازدید از یکی از کارخانجات ریسندگی یزد که هشت سال تعطیل بوده است، با انتقاد از تعطیلی

رییس جمهور در بازدید از یکی از کارخانه های ریسندگی یزد که هشت سال تعطیل و متروکه بوده است، گفت: هیچ بانکی حق تعطیل کردن واحدهای تولیدی را ندارد.

اقتصاددان: حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، صبح جمعه در بازدید از یکی از کارخانجات ریسندگی یزد که هشت سال تعطیل بوده است، با انتقاد از تعطیلی این واحد تولیدی اظهار داشت: هر چه زودتر این کارخانه با همت و پیگیری فعال شود.

رییس جمهور با بیان اینکه تعطیلی چنین واحدهای تولیدی انسان را رنج می دهد چرا که متاسفانه این ثروت معطل مانده است، عنوان کرد: بانک ها اگر جایی را تملک می کنند باید یا خودشان آنجا را راه اندازی کنند و یا به سرعت به افراد توانمند واگذار کنند.

رییسی تاکید کرد: هیچ بانکی حق ندارد واحد تولیدی را تعطیل کند و اقدامی که در مورد این واحد تولیدی شده است تعطیل کردن تولید و اشتغال در کشور است، چه کسی پاسخگوی هشت سال بیکاری کارگران این‌واحد تولیدی خواهد بود؟

وی به منظور احیای مجدد این واحد تولیدی و راه اندازی آن دستورات لازم را صادر کرد.

دستور رییس‌جمهور برای توسعه نیروگاه‌های خورشیدی

سید ابراهیم رییسی، پیش از ظهر جمعه در بازدید از نیروگاه فهرج با تاکید بر حمایت دولت از توسعه انرژی پاک در کشور اظهار داشت: باید با افزایش و توسعه مزارع تولید انرژی خورشیدی بخشی از انرژی مورد نیاز کشور را از این راه تامین کرد.

وی عنوان کرد: استان یزد به دلیل برخورداری از تابش مناسب نور خورشید، منطقه مناسبی برای توسعه مزارع تولید انرژی خورشیدی است.

رییس جمهور با دستور به وزیر نیرو و استاندار یزد تاکید کرد: این کار موفق را توسعه دهید تا نیاز کشور به انرژی از این طریق جبران شود.

رییس جمهور همچنین بر حمایت از ساخت پنل های خورشیدی در استان یزد تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....