تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 19:09
کد خبر : 46201

بال‌های دوج‌کوین چیده شد!

بال‌های دوج‌کوین چیده شد!

 وقت خرید دوج‌کوین است؟ یک معامله‌گر هشدار می‌دهد که احتمالا دوج‌کوین قبل از شروع مرحله بعدی صعود خود یک عقبگرد قابل توجه داشته باشد.    به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،    در حالی که همه انتظار داشتند بعد از برنامه ایلان ماسک قیمت دوج‌کوین روندی صعودی پیدا کند اما برخلاف تمام انتظارات ایلان

 وقت خرید دوج‌کوین است؟

یک معامله‌گر هشدار می‌دهد که احتمالا دوج‌کوین قبل از شروع مرحله بعدی صعود خود یک عقبگرد قابل توجه داشته باشد.

   به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،    در حالی که همه انتظار داشتند بعد از برنامه ایلان ماسک قیمت دوج‌کوین روندی صعودی پیدا کند اما برخلاف تمام انتظارات ایلان ماسک در برنامه هیچ حرفی در رابطه با دوج‌کوین نزد و این ارز تا الان حدود ۳۳ درصد ریزش کرده است. اما سوال اینجاست که دوج‌کوین دوباره رشد می‌کند؟

Capture 8 اقتصاددان نوشته

لوما، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال در توئیت جدید خود گفت: معتقدم حضور ایلان‌ ماسک، مدیر عامل تسلا در برنامه SNL یک رویداد خبری است.

اما این تحلیلگر عقیده دارد ریزش قیمت دوج‌کوین بعد از برنامه کوتاه‌مدت است و این اصلاح را فرصتی برای خرید در کف قیمتی دانست.

این تحلیلگر غقیده دارد ریزش دوج‌کوین بعد از برنامه فرصتی برای خرید است اما اگر دوج‌کوین به زیر ۰/۴۰ برسد کمی شوکه کننده است.
لوما تأکید می‌کند دوج‌کوین پس از اصلاح روند صعودی خود را در مسیر رسیدن به هدف ۱٫۰۰ دلار از سر می‌گیرد. اگر این تحلیل درست باشد، حرکت دوج‌کوین از ۰٫۴۵ دلار به ۱٫۰۰ دلار نشان دهنده سود بالقوه بیش از ۱۲۲٪ است.

این خبر ترجمه‌ای از تحلیل‌های خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید یا فروش آنها نمی‌کند.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....