تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 21:14
کد خبر : 97619

بازگشایی نماد سرخابی ها در فرابورس هفته آینده

بازگشایی نماد سرخابی ها در فرابورس هفته آینده

  برنامه مجله فوتبال با موضوع بررسی رزومه‌های نامزد‌های تاییده صلاحیت شده در انتخابات فدراسیون فوتبال و درخواست سازمان خصوصی سازی از ۷ باشگاه صنعتی برای انتشار مجموع رقم قرارداد‌ها روی آنتن رفت. حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص درخواست از ۷ باشگاه صنعتی برای انتشار مجموع رقم قرارداد‌های کادر فنی و

 

برنامه مجله فوتبال با موضوع بررسی رزومه‌های نامزد‌های تاییده صلاحیت شده در انتخابات فدراسیون فوتبال و درخواست سازمان خصوصی سازی از ۷ باشگاه صنعتی برای انتشار مجموع رقم قرارداد‌ها روی آنتن رفت.

حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص درخواست از ۷ باشگاه صنعتی برای انتشار مجموع رقم قرارداد‌های کادر فنی و بازیکنان شان:

دلیل نگارش نامه این بود که این باشگاه‌ها مجموع رقم قرارداد‌های کادر فنی و بازیکنان شان را افشا کنند تا یک رقابت عادلانه در نظام باشگاه‌داری کشورمان رخ دهد.

استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه ۱۵ اسفندماه سال گذشته در فرابورس عرضه شدند وظیفه دارند که مجموع رقم قراردادهایشان را در سامانه کدال منتشر کنند.

تمامی شرکت‌های بورسی ملزم هستند تمامی رویداد‌های مالی خود را افشا کنند. این ۷ شرکت تعاملاتی نیز با سازمان خصوصی دارند و صدور مجوز آن‌ها موکول به افشای قرارداد هایشان است.

شرکت فرابورس اصرار داشت که مجموع رقم قرارداد‌های این باشگاه‌ها افشا شود، اما در آن زمان قرارداد‌های این باشگاه‌ها نهایی نشده بود و در تعامل با شرکت فرابورس قرار شد که پس از نهایی شدن قرارداد‌های این باشگاه‌ها مجموع رقم قرارداد‌های آن‌ها افشا شود، همچنین به دلیل وضعیت بازار سرمایه و ایام عزاداری محرم این موضوع محقق نشد.

هفته آینده نماد این ۲ باشگاه در فرابورس بازگشایی خواهد شد و مردم می‌توانند نماد این ۲ باشگاه را خریداری کرده و یا بفروشند.

️در فرابورس بازار‌های مختلفی وجود دارد و امکان اینکه شرکت زیان ده درج شود و یا افزایش سرمایه و یا عرضه اولیه شود وجود دارد.

فوتبالی‌ها برای رسیدن به شفافیت مانند سرخابی‌ها عمل کنند

 

قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی:

️شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، گل گهر، فولاد خوزستان، آلومینیوم ایران و ذوب آهن اصفهان، با توجه به بورسی شدن باشگاه های استقلال و پرسپولیس و ارتقای انضباط مالی و شفافیت، مجموع ارقام قراردادهای منعقده با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال را به صورت جداگانه در سامانه کدال افشا کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....