تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 21:29
کد خبر : 109174

بازار سوت و کور خودرو پس از یک هفته طغیان+ جدول قیمت

بازار سوت و کور خودرو پس از یک هفته طغیان+ جدول قیمت

رصد بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو از سوت و کوری این بازار پس از یک هفته افزایش قیمت حکایت دارد. اقتصاددان: در هفته گذشته بازار خودرو به دفعات شاهد رکوردشکنی قیمت در بازار بود روندی که امروز با وجود افزایش نرخ دلار متوقف شد و پس از یک هفته رشد قیمت شاهد استپ قیمت خودرو

رصد بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو از سوت و کوری این بازار پس از یک هفته افزایش قیمت حکایت دارد.

اقتصاددان: در هفته گذشته بازار خودرو به دفعات شاهد رکوردشکنی قیمت در بازار بود روندی که امروز با وجود افزایش نرخ دلار متوقف شد و پس از یک هفته رشد قیمت شاهد استپ قیمت خودرو در بازار بودیم. براساس ارزیابی‌ها بازار امروز سوت و کورتر از روزهای گذشته بوده و با این شرایط ترمز رشد قیمت خودرو کشیده شد.

براساس ارزیابی فعالان بازار خودرو روند پیش گرفته در بازار احتمالا در روزهای آینده نیز تکرار خواهد شد و بازار روزهای آخر هفته را در آرامش سپری خواهد کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» امروز در بازار بدون تغییر ۳۸۳ میلیون تومانی ماند و «هایما S7پلاس» هم امروز بدون تغییر راهی بازار شد و در بازار یک میلیارد و ۱۲۰میلیون تومانی شد. در بازار امروز قیمت «تارا دنده ای» هم تغییری نداشت و ۵۱۵ میلیونی باقی ماند.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز تغییر قیمت نداشت و «دنامعمولی» در بازار ۴۴۴ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۵۹۷ میلیون تومانی شد. اما «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۴۵۰ میلیون تومان باقی ماند.

 بازار سوت و کور خودرو پس از یک هفته طغیان+ جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....