تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مرداد 1401 - 17:27
کد خبر : 97035

بازار جهانی طلا؛ خوش‌بینی خرده‌فروش‌ها، بدبینی تحلیل‌گران

بازار جهانی طلا؛ خوش‌بینی خرده‌فروش‌ها، بدبینی تحلیل‌گران

شرکت‌کنندگان در نظرخواهی این هفته کیتکو روزهای خوبی را برای طلا پیش‌بینی نمی‌کنند. اقتصاددان: این هفته بازار طلا شاهد سومین هفته رشد متوالی خود بود. با این حال، در آخرین نظرسنجی طلا، برخی از تحلیلگران بازار بر این باورند که گزارش امیدوارکننده اخیر اشتغال آمریکا، حداقل برای کوتاه مدت، موجب افزایش اشتیاق برای سرمایه‌گذاری در

شرکت‌کنندگان در نظرخواهی این هفته کیتکو روزهای خوبی را برای طلا پیش‌بینی نمی‌کنند.

اقتصاددان: این هفته بازار طلا شاهد سومین هفته رشد متوالی خود بود. با این حال، در آخرین نظرسنجی طلا، برخی از تحلیلگران بازار بر این باورند که گزارش امیدوارکننده اخیر اشتغال آمریکا، حداقل برای کوتاه مدت، موجب افزایش اشتیاق برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های پرریسک شده است و در نتیجه بازار طلای جهانی تا حدودی از رونق خواهد افتاد. طبق آمار اعلام شده در ماه جولای ۵۲۸هزار شغل در آمریکا ایجاد شده است. این داده‌ها به‌طور قابل‌توجهی از پیش‌بینی‌ها که در حدود ۲۵۰هزار نفربود، پیشی گرفته است.

 بازار جهانی طلا؛ خوش‌بینی خرده‌فروش‌ها، بدبینی تحلیل‌گران

این هفته، ۱۶ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، چهار تحلیلگر معادل ۲۴ درصد آنها نسبت به بازار طلا در کوتاه‌مدت خوش‌بین بودند، هفت تحلیلگر معادل۴۱ درصد روند بازار را نزولی و شش تحلیلگر هم نوسان چندانی را در بازار پیش‌بینی نمی‌کرند.

در همین حال، در نظرسنجی آنلاین مین‌استریت، ۵۷۹ نفر شرکت کردند. از این تعداد، ۳۷۹ نفر یا ۶۵ درصد همچنان به بازار طلا در هفته آتی امیدوارند،. ۱۲۴ نفر معادل ۲۱ درصد این روند را کاهشی و ۷۶ نفر روند بازار را کم‌نوسان ارزیابی کرده‌اند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....