تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 11:24
کد خبر : 58941

ای ترون محصول گران قیمت آئودی

ای ترون محصول گران قیمت آئودی

 رنگ آپشن ویژه خودرو می شود! آئودی ای ترون به زودی در دو تیپ جی تی و آر اس جی تی با قیمت پایه ۹۹ هزار دلار به بازار خواهد آمد، دلیل گران بودن این خودرو الکتریکی استفاده از تجهیزات جانبی فراوان به صورت استاندارد در آن است.  آئودی ای ترون محصول جدید ارباب حلقه‌ها

 رنگ آپشن ویژه خودرو می شود!

آئودی ای ترون به زودی در دو تیپ جی تی و آر اس جی تی با قیمت پایه ۹۹ هزار دلار به بازار خواهد آمد، دلیل گران بودن این خودرو الکتریکی استفاده از تجهیزات جانبی فراوان به صورت استاندارد در آن است.

 آئودی ای ترون محصول جدید ارباب حلقه‌ها به عنوان یک خودرو ارزان قیمت شناخته نخواهد شد. این خودرو با قیمت پایه ۹۹ هزار دلار با نسخه استاندارد آغاز می‌شود، این خودرو در تریم آر اس دارای قیمت ۱۳۹ هزار دلار است. گران‌ترین نسخه این محصول ۱۶۴ هزار دلار بوده که قوی‌ترین نمونه عرضه به بازار است. آئودی الکتریکی در بازار خودروهای برقی آلمانی می‌تواند به عنوان یک محصول گران قیمت شناخته شود. هرچند که این خودروساز دلیل افزایش قیمت این محصول را استفاده از تجهیزات عدیده رفاهی معرفی کرده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،   پوشش استتاری که روی بدنه مدل کانسپت ای ترون نصب شده بود، نتوانسته جزئیات این خودرو را کامل مخفی کند اما آن طور که به نظر می‌رسد این خودرو چهار چرخ الکتریکی در تیپ‌های جی تی و آر اس جی تی به بازار عرضه خواهد شد. پوشش‌های که برای استتار بدنه به کار رفته بود، تفاوت چندانی از طراحی را بین دو تیپ نمایان نمی‌کرد.

آئودی در خصوص پوشش‌های استتاری که روی بدنه خودرو استفاده شده بود، گفت: هدف از استفاده این پوشش محافظت در برابر گرد و غبار و خاک توام با حفظ بدنه است. آنچه که در طراحی این خودرو در نظر گرفته شده بود، تماما ساخته شده است.

یکی از دلایلی که سبب افزایش قیمت این محصول الکتریکی ارباب حلقه‌ها شده است، روکش کامو این خودرو است که حدود ۷۸۵ دلار ارزش دارد. تمام مالکان خودروهای این شرکت آلمانی می‌توانند این روکش را برای خودرو خود از نمایندگی‌های آئودی تهیه کنند.

آئودی به بهترین کیفیت رنگ در خودروها شهرت دارد، این خودروساز معتقد است که برای افزایش حفاظت از بدنه باید پوشش مناسبی برای آن فراهم شود. بنابراین روکشی از جنس نانو روی سطح بدنه این خودرو قرار داده که علاوه بر حفاظت از خودرو سبب بهبود ضریب آیرودینامیکی محصول نیز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....